Simen1 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Kilopris 133,33 kr er veldig billig ja. Men det er Putin-Russland-Mendolez-Freia så da står jeg over og sender heller beløpet til Ukraina. Og sparer de grammene på badevekta.. Bra for meg, bra for verden. Edit: Jeg fant en annen Freia med 190 gram til 20 kr: 105,26 kr/kg. Når noen først driter i krigsforbrytelser så vil jeg i hvert fall at Freia skal tjene minst mulig. Endret 1 time siden av Simen1
Mr.M Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Simen1 skrev (12 minutter siden): Kilopris 133,33 kr er veldig billig ja. Men det er Putin-Russland-Mendolez-Freia så da står jeg over og sender heller beløpet til Ukraina. Og sparer de grammene på badevekta.. Bra for meg, bra for verden. jojo, fins mange grunner til å droppe sjokoladen, sjøl har jeg egentlig trappet ned og spist minimalt av denslags et par måneder. men suget er der.. 😋 og nå slo det til
Mr.M Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden just for reference Sitat Mondelez har vært gjenstand for kritikk og boikott fordi selskapet fortsetter sin drift i Russland, noe som har ført til at de har blitt svartelistet av Ukraina. Virksomheten i Russland fortsetter å produsere og selge lokale merkevarer som Alpen Gold, Milka og Oreo for det russiske markedet, men har stoppet ny kapitalinvestering og import/eksport av ferdigvarer fra og til Europa. Det har vært diskusjoner og rapporter om at virksomheten i Russland ville skilles ut fra resten av selskapet, men Mondelez har valgt en omorganisering av den russiske delen for å operere mer uavhengig, heller enn en fullstendig uttredelse. siden næringsmidler ikke er sanksjonert av EU, så fortsetter de kan man mistenke.
Simen1 Skrevet 44 minutter siden Skrevet 44 minutter siden Dagligvarekjedenes gjennomsnittsmargin på sjokolade og snacks var mellom 51 og 56 prosent. https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/dagligvarebransjen-haver-inn-pa-sjokolade/17361728/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå