drno21 Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Planlegger å kjøpe nytt Radeon kort helst Hercules Radeon 9800 Pro ynes at noen av førstepersons spillene lagger på mitt gamle GeForce 4 Ti4200. Da særlig Halo som blir kjørt på 800x600. Opplever lagg enkelte ganger. Klarer ikke å kjøre på maks oppløsning. Masse lagg. Liker at alle mine spill kjører på fullt. Penger er ikek noe problem.
Falconer Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Halo er vel ikke akkurat det beste spillet å bruke som grunnlag for nytt grafikkort, da dette virker som det går skikkelig dårlig på det meste av maskinvare. Sjekk instillingene i spillet, og se etter at FSAA og ANISO er slått helt av... tror dette står på som default hvis jeg ikke husker helt feil.
cremaster Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Hva var egentlig spørsmålet? Prøver et svar allikevel. Du vil få en enorm økning i ytelse med et Radeon 9800. Men kjøp heller et Povercolor eller Sapphire, samme ytelse for en del mindre penger.
Møkkalasset Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 kansje litt info om pc`n og test den på andre spill enne halo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå