Gå til innhold

www.hovedkort.no imponerer


Anbefalte innlegg

Har lenge vært på utkikk etter et barebone-system, og hadde mer eller mindre bestemt meg for for Soltek QBic fra www.hovedkort.no. Da jeg surfet innom der i helga fant jeg imidlertid Shuttle SN85G4 nforce3 til rundt 2100 kr pr boks. Pris på komplett er vel rundt kr 3700. Ergo var de mest sannsynlig feilpriset, eller oppgitt til innpris. Etter å ha ventet noen dager for å se om prisen endret seg, noe den ikke gjorde, bestilte jeg derfor likegodt 2 slike bokser i håp om at prisen virkelig stemte.

 

Registrerer at prisen nå har økt til komplett-nivå. www.hovedkort.no har et system der ordrer må godkjennes manuelt før du mottar ordrebekreftelse. Derfor regnet jeg med å motta en mail der de påpekte at prisen var feil, i og med at ordren må godkjennes manuelt. Vel, bank i borden, nå er boksene iallefall på vei hit til ca 2100 pr stk. 43% rabatt står det på ordrebekreftelsen (!)

 

Derfor må jeg nå skryte litt av de da :p Det var jo liksom ikke måte på prisavslag... I tillegg fører de endel ukjente merker på det norske markedet, så dette kan bli en kjærkommen nykommer i jungelen av nettbutikker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Husker jeg leste om en Japansk nettbutikk som hadde gått ut i en stor kampanje og glemt en 0.. Men de sto på sitt tilbud og tapte ikke mere enn 20mill på det :) RESPEKT.

Vel, de kontaktet alle og ba de pent om å betale den rette prisen, noe ingen svarte på (av en eller annen merkelig grunn...). I Japan er ryktet noe som betyr alt, og derfor sendte de ut alle maskinene.

Lenke til kommentar
Vel, de kontaktet alle og ba de pent om å betale den rette prisen, noe ingen svarte på (av en eller annen merkelig grunn...). I Japan er ryktet noe som betyr alt, og derfor sendte de ut alle maskinene.

Synes uansett det er sinnsykt bra.. Vi så jo hva komplett gjorde i England..

Lenke til kommentar
Husker jeg leste om en Japansk nettbutikk som hadde gått ut i en stor kampanje og glemt en 0.. Men de sto på sitt tilbud og tapte ikke mere enn 20mill på det :) RESPEKT.

Vel, de kontaktet alle og ba de pent om å betale den rette prisen, noe ingen svarte på (av en eller annen merkelig grunn...). I Japan er ryktet noe som betyr alt, og derfor sendte de ut alle maskinene.

Nei, loven i Japan er sånn at prisen i butikken er den ekte prisen DER og DÅ.

Lenke til kommentar
Husker jeg leste om en Japansk nettbutikk som hadde gått ut i en stor kampanje og glemt en 0.. Men de sto på sitt tilbud og tapte ikke mere enn 20mill på det :) RESPEKT.

Vel, de kontaktet alle og ba de pent om å betale den rette prisen, noe ingen svarte på (av en eller annen merkelig grunn...). I Japan er ryktet noe som betyr alt, og derfor sendte de ut alle maskinene.

Det skjedde med Dell også for en god stund tilbake. De hadde glemt å føre opp en 0, så en pc ble solgt _svært_ billig (hvor billig husker jeg ikke). Dette var i USA, og der er loven slik at hvis du har bestilt noe skal du betale den prisen som er oppført.

Dell var selvsagt snille og lot alle sammen få PCene sine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...