Gå til innhold

Gran Turismo 7 og Beat Saber bekreftet for PlayStation VR2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
donwang skrev (3 minutter siden):

Da blir det kjøp når GT7 er confirmed!

Fantastisk spill på tross av sine oppstartsproblemer!

Om noen er usikker på spillet kan jeg anbefale "superGT" på YouTube, sånn jeg fant ut at dette var noe for meg selvom racing i utgangspunktet ikke er min sjanger.

Har ikke sett noen bekreftelse på at hele GT7 blir tilgjengelig i VR. Demper derfor forventningene mine litt til jeg får dette bekreftet. GT sport VR var jo meget begrenset. Om noen sitter på kilder på hva som faktisk tilgjengelig VR på GT7 post det her please:

Lenke til kommentar
Peteguy skrev:
donwang skrev (3 minutter siden):

Da blir det kjøp når GT7 er confirmed!

Fantastisk spill på tross av sine oppstartsproblemer!

Om noen er usikker på spillet kan jeg anbefale "superGT" på YouTube, sånn jeg fant ut at dette var noe for meg selvom racing i utgangspunktet ikke er min sjanger.

Har ikke sett noen bekreftelse på at hele GT7 blir tilgjengelig i VR. Demper derfor forventningene mine litt til jeg får dette bekreftet. GT sport VR var jo meget begrenset. Om noen sitter på kilder på hva som faktisk tilgjengelig VR på GT7 post det her please:

Hæ?? Det står jo klart i artikkelen at det lanseres med psvr2? Mener du at du er redd for det blir en nedstrippet versjon av GT7 som vil komme? Jeg bare antok at det vil være fullversjonen, isåfall blir jeg også skeptisk
Lenke til kommentar
donwang skrev (1 time siden):

Hæ?? Det står jo klart i artikkelen at det lanseres med psvr2? Mener du at du er redd for det blir en nedstrippet versjon av GT7 som vil komme? Jeg bare antok at det vil være fullversjonen, isåfall blir jeg også skeptisk

Jeg leste noen reddit tråder et par siden hvor ingen var sikre på at hele spillet ble tilgjengelig. Gjorde noen søk nå som virker å underbygge det motsatte. Jeg har forhåndsbestilt psvr2 og har spiller fra før. Så jeg har krysser fingra og mer mer trua nå!

Lenke til kommentar
Peteguy skrev:
donwang skrev (1 time siden):

Hæ?? Det står jo klart i artikkelen at det lanseres med psvr2? Mener du at du er redd for det blir en nedstrippet versjon av GT7 som vil komme? Jeg bare antok at det vil være fullversjonen, isåfall blir jeg også skeptisk

Jeg leste noen reddit tråder et par siden hvor ingen var sikre på at hele spillet ble tilgjengelig. Gjorde noen søk nå som virker å underbygge det motsatte. Jeg har forhåndsbestilt psvr2 og har spiller fra før. Så jeg har krysser fingra og mer mer trua nå!

Ok, har ikke forhåndsbestilt psvr2 enda, hadde bare håpet på at noen som får det tidllig kan bekrefte om det vil fungere på pc slik originale psvr kunne(med 3 part software) selvsagt. Håper du blir fornøyd:)
Lenke til kommentar
Jedi Jordal skrev (24 minutter siden):

Må innrømme at hvis GT7 på Psvr2 får god anmeldels kunne det alene være grunn nok til å kjøpe Psvr2.

GT7 er det beste bilspillet og et av de beste spillene jeg noengang har spillt :grin:

Enig med deg! For meg var GT7 fjor årets spill uten tvil, og det beste bil spillet utenom F-Zero GX på Gamecube etter min mening. Synst det var rart at Gran Turismo 7 vant så få priser, men det fekk jo veldig mye tyn i starten for de mikrotransaksjonene, jeg tror det ødela "renomet" en del.

Lenke til kommentar
Peteguy skrev:
donwang skrev (1 time siden):

Hæ?? Det står jo klart i artikkelen at det lanseres med psvr2? Mener du at du er redd for det blir en nedstrippet versjon av GT7 som vil komme? Jeg bare antok at det vil være fullversjonen, isåfall blir jeg også skeptisk

Jeg leste noen reddit tråder et par siden hvor ingen var sikre på at hele spillet ble tilgjengelig. Gjorde noen søk nå som virker å underbygge det motsatte. Jeg har forhåndsbestilt psvr2 og har spiller fra før. Så jeg har krysser fingra og mer mer trua nå!

Det at folk er skeptiske er fordi forrige gran turismo ble reklamert med at skulle komme til PSVR 1 så var det bare en modus som var begrenset. Ikke hele spillet.
Lenke til kommentar

Nå var jo VR med PSVR2 planlagt av fra starten til PS5 og GT7 er sikkert et spill som var med på listen til VR spillene, så kan tenkes at om ikke hele men ihvertfall meste av spillet blir i VR. Sony satser veldig hardt på PSVR2 og GT7 er da stort. HAr hørt at hele spillet skal være i VR, til og med online delen, men ikke siter meg på den der. Vi finner nok ut gasnke snart.

Lenke til kommentar

VR har kommet jævlig langt  siden PSVR1 dagene. Ace combat hadde jo også VR støtte, men bare 4 utvalgte oppdrag eller noe.

Sammenlign det med ståa på PC om dagen, der så godt som alle bil spill/simulatorer har full VR støtte, og fly spill, enten de er Ace Combat kloner eller hardcore sims har full VR støtte, og til og med gamle fly sims som er type 10-15 år gamle får VR oppdateringer, da de vet at det er MANGE som nekter å fly i sims uten VR nå.

Å få spill til å funke i VR er ikke lengre like vanskelig og mystisk som det var for 5-6 år siden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
donwang skrev:
Peteguy skrev:
donwang skrev (1 time siden):

Hæ?? Det står jo klart i artikkelen at det lanseres med psvr2? Mener du at du er redd for det blir en nedstrippet versjon av GT7 som vil komme? Jeg bare antok at det vil være fullversjonen, isåfall blir jeg også skeptisk

Jeg leste noen reddit tråder et par siden hvor ingen var sikre på at hele spillet ble tilgjengelig. Gjorde noen søk nå som virker å underbygge det motsatte. Jeg har forhåndsbestilt psvr2 og har spiller fra før. Så jeg har krysser fingra og mer mer trua nå!

Ok, har ikke forhåndsbestilt psvr2 enda, hadde bare håpet på at noen som får det tidllig kan bekrefte om det vil fungere på pc slik originale psvr kunne(med 3 part software) selvsagt. Håper du blir fornøyd:)
We're thrilled that Gran Turismo 7 will be a PS VR2 launch title! Through a free upgrade, for those who have already purchased Gran Turismo 7, players will experience all cars and tracks in VR like never before. GT7 in VR takes full advantage of PS VR2'S next gen features. With eye tracking and foveated rendering, players will experience stunning visual fidelity while racing in any of the 450+ cars. While 2-player splitscreen races are not supported in VR, all other races, including online races, will be available. From the Nürburgring to Tsukuba, tracks can be experienced exactly as they are in real life. -Kazunori Yamauchi, President of Polyphony Digital
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...