Gå til innhold

Forsøksdyr


Sky44

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke fortsatt en hel haug med barn som lager klærne våres og? Eller folk under de mest uverdige arbeidsforhold hos blant annet mobil fabrikker? 

Usikker på hvorfor det snakkes så lite om alt dette, er det fordi det er gammelt nytt? Husker vi hadde en grisedokumentar i Norge for litt siden, hvor en jente gikk undercover og avdekte forferdlige forhold grisene hadde det. Dette ble det faktisk mye snakket om, men er det glemt nå? Fikk grisene det egentlig bedre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
7 minutes ago, Sky44 said:

Tenker dere noen gang på disse stakkars dyrene. Aldri er det noen som prater om hva som egentlig foregår hver dag i hele verden hele året i forsøkslaboratorium . Tortur av uskyldige dyr. Hvordan kan dette være greit for folk? 

Ikke vet jeg.
Etter beste evne og så langt kunnskapen strekker seg støtter jeg ikke produkter testet på dyr, ei heller produkter som består av animalia på noen måte.
Om du ønsker å engasjere deg jobber NOAH, Dyrebeskyttelsen, Anima, Nettverk for dyrs frihet og Dyrevernalliansen, for å fremme dyrs rettigheter og egenverdi, man kan enten donere eller bidra som frivillig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
8 minutes ago, Sky44 said:

Hvorfor er det ingen som prater mer om dette? Torturering av dyr i forsøkslaboratorium . Det er liksom godtatt at det er greit å torturere forsvarsløse dyr . 

Jeg vet ikke, anbefaler deg å involvere deg i en av gruppene jeg postet lenger opp.
Det er en utmerket oppskrift til frustrasjon å etterlyse engasjement fra mannen i gata når det kommer til dette temaet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...