Gå til innhold

Microsoft lover 10 år med Call of Duty på Nintendo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Comma Chameleon skrev (23 minutter siden):

Kan hende en del folk kun har switch, spesielle den yngre garde. Cod finnes jo på mobil/nettbrett og switch er jo bare en svakere ipad 

Spørs jo også hvor lang tid det tar før det eventuelt kommer en "Switch 2". Tror denne dealen er gjort med neste genereasjon Nintendo-konsoll i tankene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
42 minutes ago, mkri96 said:

Hvorfor vil noen ha COD på switch uansett

Jeg har rukket å bli 36 år gammel. Spillvanene mine, hvor mye jeg spiller og hva jeg spiller, har endret seg. Nå er det nintendo switch 80% av tiden, 15% iPad og 5% gaming pc. Har funnet ny kjærlighet til å spille singelplayer spill, kjærest er nintendo spill, men setter pris på litt online moro med noe som har et mer 18+ tema inniblant, ergo brukes gaming pcen til litt CS go fks, men hadde vært fantastisk å hatt muligheten til å spille COD, hvis jeg ønsker, på sofaen eller i senga i håndholdt modus. COD på iPad er bra det, men ikke helt det samme. 
Men vil nevne samtidig at interessen ikke er der hvis det er like dårlig satt opp som rocket league er på switchen. Så en switch 2 som klarer å håndtere ok/god grafikkløsning og en stabil fps, er nødvendig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...