Gå til innhold

Anmeldelse: Crisis Core: -Final Fantasy VII- Reunion


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil bare si først at ingen ingen ingen som ikke har spilt det originale FFVII først bør spille dette spillet før neste del av remake-prosjektet. For det første er det mye i dette spillet som ikke vil gi deg så mye, men i hovedsak fordi det spoiler en del veldig viktige ting i den videre historien i FFVII og noe man virkelig ikke burde vite på forhånd. Dette spillet var alltid ment å være et spill for fans av FFVII som allerede har spilt gjennom originalen og derfor finner jeg timingen på denne utgivelsen heller merkelig.

Angående det med stemmene så var det veldig store deler av originalen som manglet det, så ville man ha stemmer i hele spillet hadde man ikke mye valg enn å spille inn på nytt. Mener å huske at det var en del problemer med kvaliteten på PSP også, men så mange år siden jeg spilte det der at jeg ikke husker godt nok. Har også hørt at manuset har fått noen få tweaks her og der, men i hovedsak er det nok manglende originalmateriale som er grunnen. Det er jo uansett kult at tilbakevendende figurer nå har samme stemmer som i FFVII, men trist å høre at mange er så dårlige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...