Gå til innhold

Kan Assassin's Creed redde feriestemninga?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syntes Istanbul var så kul da jeg spilte Assassin's Creed Revelations en ferie at jeg hoppa på et fly noen dager senere for å besøke den. Dette var jo på tiden da man pleide å få opp infoskjermer i spillene hver gang man fant en severdighet og lignende og jeg pleide alltid å lese dem. Gjorde at jeg fungerte riktig så bra som "guide" for noen folk jeg møtte der. Var også veldig imponert over hvor bra gjengivelsen var i spillet. Overalt hvor jeg gikk kjente jeg meg igjen og kunne si at "Der har jeg klatra!".

  • Liker 5
Lenke til kommentar
9 hours ago, Eplebit said:

Jeg syntes Istanbul var så kul da jeg spilte Assassin's Creed Revelations en ferie at jeg hoppa på et fly noen dager senere for å besøke den. Dette var jo på tiden da man pleide å få opp infoskjermer i spillene hver gang man fant en severdighet og lignende og jeg pleide alltid å lese dem. Gjorde at jeg fungerte riktig så bra som "guide" for noen folk jeg møtte der. Var også veldig imponert over hvor bra gjengivelsen var i spillet. Overalt hvor jeg gikk kjente jeg meg igjen og kunne si at "Der har jeg klatra!".

Litt som at jeg leste Inferno av Dan Brown, uten å vite at handlingen var lagt i Firenze, og uten å vite at det var bestilt overraskelsestur til Firenze. Så ett par uker etter jeg hadde lest ferdig boken, så var jeg i Firenze, og koblet overraskende mye mellom bok og sted.

Burde sikkert vært en Assassins Creed 2 referanse her, men har faktisk ingen Assassins Creed spill...

Lenke til kommentar
Stoddart skrev:
9 hours ago, Eplebit said:

Jeg syntes Istanbul var så kul da jeg spilte Assassin's Creed Revelations en ferie at jeg hoppa på et fly noen dager senere for å besøke den. Dette var jo på tiden da man pleide å få opp infoskjermer i spillene hver gang man fant en severdighet og lignende og jeg pleide alltid å lese dem. Gjorde at jeg fungerte riktig så bra som "guide" for noen folk jeg møtte der. Var også veldig imponert over hvor bra gjengivelsen var i spillet. Overalt hvor jeg gikk kjente jeg meg igjen og kunne si at "Der har jeg klatra!".

Litt som at jeg leste Inferno av Dan Brown, uten å vite at handlingen var lagt i Firenze, og uten å vite at det var bestilt overraskelsestur til Firenze. Så ett par uker etter jeg hadde lest ferdig boken, så var jeg i Firenze, og koblet overraskende mye mellom bok og sted.

Burde sikkert vært en Assassins Creed 2 referanse her, men har faktisk ingen Assassins Creed spill...

Jeg anbefaler på det sterkeste å spille AC2, ja det er nok litt utdatert nå men fy så vakkert det allikevel er (kanskje det er nostalgien som snakker der :P ).
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Assassin Creed inneholder mer sannhet en folk vil tro. Men alt er "skjult" i spillet. Delvis. Men utrolig god serie dette etter min mening. Kjøpte det første for fyren på gamingsjappa sa det var ett bra snikskytter spill. Så trudde det var skytespill🤣 Så ble veldig overrasket når eg satte det i ps3en i 2009? (Det første ivertfall, helt nytt utgitt når eg kjøpte det ivertfall) Og eg ble overrasket svært positivt. Likte spesielt godt 2er serien med 3 spill. Og black flag spillet. Pluss alle dei nyeste. Holder på med siste nå. En av mine favoritt spill serie gjennom tidende. Funnet ved en feil😉 Fin artikkel👍

Endret av Tuftnaldo
Ord mangel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...