Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg ute av trening på å bedømme det motsatte kjønn?


Gjest b36ad...35f

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest d4070...73d

Tror det har mer med evnen til å lese signaler enn å sende ut signaler. Når man treffer folk uten å ha klart å se hva slags folk det er først så risikerer man ubehagelige opplevelser. Pass på å være på et offentlig sted med andre folk tilstede i det minste. Og bruk gjerne litt mer tid i forkant hvis det er vanskelig å bedømme om det er et oppegående menneske med samme oppfattelse av hva dere driver med i andre enden. Burde ikke være så vanskelig når man snakker samme språk 😄

Anonymous poster hash: d4070...73d

Lenke til kommentar
Gjest b802a...165

Menn er økonomiske, det er også kvinner. Kvinner vil se om mannen er en langsiktig investor og kan gjøre det ved å være kostbar. Hvis mannen har investert 2 timer i en kvinne så kan de enten fortsette investeringen, eller vise kortene og se om det blir noe.

Hvis 1/100 kvinner liker dickpics så vil man få suksess hvis man bare sender tilstrekkelig mange.

Anonymous poster hash: b802a...165

Lenke til kommentar

Jeg som 43 år gammel mann ville aldri funnet på noe ala det ts nevner.

Men har ikke selv vært på date på svært lang tid. Nå skal det sies at det er ett valg jeg har tatt som følge av 2 ting. 1. Jeg har mye smerter som jeg må leve med. 2. Jeg ble også sterkt svaksynt for 14 år siden. De to tingene er det ingenting å gjøre noe med. Og på en litt annen måte enn for ts så har dette slått negativt ut i samliv.

På den positive siden så er jeg den første til å bruke galgenhumor. F.eks. å si til en venninde som jeg har kjent i 20+ år at hun ser ut som hun gjorde den gang (jeg har ikke kjangs på å se en eneste rynke...). Eller når en annen venninde skryter av at hun har gått vesentlig ned i vekt siden sist jeg så henne (også 20+ år relasjon fra samme folkehøyskoleår) og da gestikulere med henda få "se" da (de kjenner meg godt nok til å ta det som den humoren det er ment som). Samtidig er det også slik at jeg liker å gjøre narr av det selv, men er ikke alltid like kjekt når andre gjør narr av det.

Men de negative opplevelsene er værre. Jeg har blitt frastjålet lommebok, mobil og gullring av mennesker som utnytter at jeg ser dårlig (jeg er ett svært dårlig vitne med mindre jeg kan lukte på vedkommende... lol). Det er fra mine to værste dating-opplevelser. Har også endt opp med å betale for drinker til en annen mann (hun bestilte drinkene til meg, seg og han andre fyren som hun endte opp med den kvelden - de forsvant og jeg sto der med en fin bar-tab).

Så nei, jeg er ikke en spesielt aktiv dater.

Men. Og her er ett stort men for TS. Ikke gi opp bare fordi noen tullinger ikke har lært seg allmenn folkeskikk.

Mitt tips er å avtale første og kanskje andre date slik at det blir mer å lære hverandre å kjenne som personer enn en romantisk komedie lookalike date. Møt ett sted DU er godt kjent. Start med Kaffedates ol. Gjerne i lunsjtid. Det setter sine begrensninger og gir en god mulighet til å avslutte (du må jo tilbake på jobb...). Om det ikke er ett snev av kjemi uten å gå amok der, så følg opp om du ønsker det med en mer romantisk setting. Ingen sosiale media koblinger før du er sikker på vedkommende.

Og så til slutt min personlig mening/kommentar til samfunnet og hva vi anser som innafor. Oppegående mennesker trenger ikke bilder/video. De har som oftest vett og forstand nok til å skjønne at slikt kan komme på avveie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...