MetteL Skrevet 11. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2022 Hei! Har en v70 07 modell. ABS lampen lyser opp i blant, kommer gjerne dersom jeg kjører over humper/på humpete vei eller dersom jeg spinner med hjulene. Den forsvinner neste gang jeg starter bilen som regel. Hvordan kan jeg vite om det er abs ringen eller abs sensor som er gåen? Kan jeg det uten å ta av dekket og sjekke ring osv? Vet at jeg har en litt dårlig abs ring fremme, mulig jeg bare bytter den for å prøve å se om det forsvinner, men fint å vite om man kan sjekke om det er mer som bør byttes i samme slengen:) Siter Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 11. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2022 Har ikke så mye å hjelpe med, men Intermitterende Abs lampe har jeg jeg på en Toyota og hadde på en Civic. Mener å hukse konklusjoene var en av sensorene, ikke ringen for meg. Har ikke noe erfaring med ring. Siter Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 11. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2022 Få lest ut feilkoder, så får du en indikasjon på hvor du kan begynne å lete. Finnes brukbare diagnoseapparatet helt ned i 500 kr nå om dagen og det er fint å ha det liggende selv. Siter Lenke til kommentar
5YN6PQB1 Skrevet 11. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2022 Hadde noe tilsvarande på ein Dacia Duster. Då var det feil med abs sensoren, den måtte byttast. Siter Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. januar Rapporter Del Skrevet 7. januar (endret) Mener og huske at det var noe problemer med ABS Ring på V70 få lest ut feilkode Endret 7. januar av Maskinfører Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.