Gå til innhold

Hvordan er gangen i en reklamasjon.


Skribenten_

Anbefalte innlegg

Meldte en feil på en ukers gammel Samsung TV hos Elkjøp. Jeg fikk beskjed om å sende bilde av serienr, og feilen (flere piksel feil) hvor de på stedet opprettet en sak. 
jeg fikk ikke noe særlig mer informasjon annet enn at de har opprettet en sak. En slik piksel feil er noe som regel ikke kan repareres, så vil dette resulterer til en erstatningsprodukt, ny TV eller redusert pris? 
Er det noen som har vært gjennom dette før og hva er veien videre?

Takk for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...