Gå til innhold

(PL) Kamptråd - Runde 6


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Hadde blitt irritert om det blir gjort mot Arsenal-spiller, men syns ikke FA/dommer bør bruke mye tid på små overtenning som det der. Det skjer hele tiden fra spillere. 

Da burde FA gått inn og tatt denne: 

 

Lenke til kommentar
ChopperReid skrev (5 minutter siden):

Det er ingen kraft der, bare to spillere som er irriterte på hverandre. Får håpe ikke fotballen blir en sport med totalt mangel på testosteron og temperament, men vi er på god vei. Det skal være slikt spør du meg, knuffing og krangling.

Enig enig, innenfor rimelighetens grenser selvsagt. 

VAR slik det er nå er håpløst og ødelegger langt mer enn det gir glede. Ni trist å se spillere vente med å feire til VAR får sjekket alt ferdig. Ødelegger mye av magien. Burde imo være der, men bli brukt minimalt. (Ironisk nok på clear and obvious errors. Med trykk på OBVIOUS)  

Endret av barezell
Lenke til kommentar
ChopperReid skrev (7 minutter siden):

Så snikpellik, burde Bruno halshugges og utestenges for noe sånt? Slår med mye større kraft en det lille fittesparket til Jesus som du gnåler om. Og mot ansiktet.

Ja, det er den situasjonen jeg nevnte. Bruno burde fått ban for den etter min mening. Det er helt tydelig at han svinger armen i retning motspiller. Jeg postet reglene på forrige side, det er violent conduct selv om han ikke treffer, og violent conduct er rødt kort.

Jeg ønsker heller ikke at det skal være soft. Jeg vil ha mer temperatur, spark og knuffing tillatt, men det er det ikke. Mange av reglene er helt idiotiske, men de bør følges.

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (3 minutter siden):

Ja, det er den situasjonen jeg nevnte. Bruno burde fått ban for den etter min mening. Det er helt tydelig at han svinger armen i retning motspiller. Jeg postet reglene på forrige side, det er violent conduct selv om han ikke treffer, og violent conduct er rødt kort.

Jeg ønsker heller ikke at det skal være soft. Jeg vil ha mer temperatur, spark og knuffing tillatt, men det er det ikke. Mange av reglene er helt idiotiske, men de bør følges.

Uenig,  at alt skal regnes som violent conduct blir for dumt. Jeg er glad dommerne ser ut til å overse en god del. Med mindre det er åpenbare overfall osv selvfølgelig. Da er det forhåpentligvis en regel de tolker litt mindre bokstavelig og heller tar det situasjon for situasjon👍

Endret av ChopperReid
Lenke til kommentar
ChopperReid skrev (1 minutt siden):

Uenig,  at alt skal regnes som violent conduct blir for dumt. Jeg er glad dommerne ser ut til å overse en god del. Med mindre det er åpenbare overfall osv selvfølgelig. Da er det forhåpentligvis en regel de tolker litt mindre bokstavelig og heller tar det situasjon for situasjon👍

Jeg er også enig i at mye blir for dumt, men det har vært lav terskel for sånt i årevis.

Dommeren så ikke denne situasjonen. Hadde dommeren sett den ville det nesten garantert blitt rødt kort, fordi han ikke har stort valg. Reglene er klare. Burde reglene være sånn? Ikke etter min mening. Likevel er det sånn, og da er dette rødt alle dager i uka.

Er andre situasjoner som provoserer meg mer i denne kampen. Idiotien med at det gis lov til å måke ned spillere etter et skudd har gått. Må være den teiteste praksisen som finnes i fotball.

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (24 minutter siden):

Jeg er også enig i at mye blir for dumt, men det har vært lav terskel for sånt i årevis.

Dommeren så ikke denne situasjonen. Hadde dommeren sett den ville det nesten garantert blitt rødt kort, fordi han ikke har stort valg. Reglene er klare. Burde reglene være sånn? Ikke etter min mening. Likevel er det sånn, og da er dette rødt alle dager i uka.

Er andre situasjoner som provoserer meg mer i denne kampen. Idiotien med at det gis lov til å måke ned spillere etter et skudd har gått. Må være den teiteste praksisen som finnes i fotball.

Ja helt enig. Det blir aldri tatt det sistnevnte der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...