Gå til innhold

Reklame med lyd?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-404071
Salvesen. skrev (3 minutter siden):

Aldri opplevd før, men nå kommer det av og til lyd når en er på forumet, tipper det er fra en av reklamene. Kan en slutte med det? Sykt irriterende... 

Hvilken lyd hører du? Skal ikke være autoplay med lyd på annonsene, av gode grunner som du beskriver. Opplever du dette med flere nettlesere? Kan du sende skjermbilde av eventuell annonse som automatisk spiller av lyd? 

Lenke til kommentar
Øystein skrev (Akkurat nå):

Hvilken lyd hører du? Skal ikke være autoplay med lyd på annonsene, av gode grunner som du beskriver. Opplever du dette med flere nettlesere? Kan du sende skjermbilde av eventuell annonse som automatisk spiller av lyd? 

Skal ta screenshot neste gang det skjer, kun opplevd på pc med chrome og kun i dag. Aldri før.

Lenke til kommentar

Jeg har brukt adblock i mange år. Utslagsgivende var en annonse for et flyselskap som hørtes ut som en jumbojet under takeoff.

Reklamebyrået trodde de var smarte. Uutholdelig lyd skulle få meg til å bestille ferie på sekundet.

Jeg hadde mange faner oppe, og skjønte ikke hvor det kom fra. Jeg endte opp med å installere AdBlock får å stoppe galskapen. Aldri sett meg tilbake.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...