Gå til innhold

Desse spela gler vi oss til i september


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-9JVihvHL
Guybrush 3pwood skrev (16 minutter siden):

Jeg skal kose meg med Return to Monkey Island på Nintendo Switch, gleder meg noe helt enormt. Har akkurat spilt gjennom nummer 1 og 2 for ørtende gang bare for å være ekstra klar. 

Jeg spilte remasterne av 1 og 2 da de kom for flere år siden. Jeg har spilt kanskje en time av 3. Ikke spilt 4. Spørs om jeg må spille "det beste" helt igjennom først og så hoppe på det nye.

Lenke til kommentar
KurvSlangen skrev (2 timer siden):

Jeg spilte remasterne av 1 og 2 da de kom for flere år siden. Jeg har spilt kanskje en time av 3. Ikke spilt 4. Spørs om jeg må spille "det beste" helt igjennom først og så hoppe på det nye.

Anbefaler deg å spille gjennom nummer 2 siden Return to Monkey Island er lagt til slutten av det spillet.  Nummer to er også det beste spillet i serien etter min mening :) 
 

Endret av Guybrush 3pwood
skriveleif
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev:
KurvSlangen skrev (1 time siden):

Jeg spilte remasterne av 1 og 2 da de kom for flere år siden. Jeg har spilt kanskje en time av 3. Ikke spilt 4. Spørs om jeg må spille "det beste" helt igjennom først og så hoppe på det nye.

Anbefaler deg å spille gjennom nummer 2 siden Return to Monkey Island er lagt til slutten av det spillet.  Nummer to er også det breste spillet i serien etter min mening :) 
 

Blasfemi! Alle vet at curse er best 🤪
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9JVihvHL
Guybrush 3pwood skrev (52 minutter siden):

Anbefaler deg å spille gjennom nummer 2 siden Return to Monkey Island er lagt til slutten av det spillet.  Nummer to er også det breste spillet i serien etter min mening :) 
 

Blind eller? Høhø. Du mente sikkert 3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...