Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er henne totalt uinteressert?


Gjest 253d6...041

Anbefalte innlegg

Gjest 253d6...041

Hei

Var ute for en ukes tid tilbake og traff ei jente jeg ble med hjem. Vet at one night stand ikke nødvedigvis er noe mer, men hu bodde ca 100m unna meg. Selv hadde jeg en veldig bra kveld og likte a godt. Burde spørt om snap da jeg skulle gå, men jeg var sliten og tenkte jeg uansett ville møte på a igjen og jeg huska navnet. Videre gjorde jeg et veldig dristig og kanskje merkelig valg i å følge henne på Instagram. Henne følgte meg ikke tilbake. (Ser også at det er litt rart etter ons, men var usikker på hvordan jeg skulle gå fram)  I etterkant har jeg møtt på henne på i strøket og vi har pratet. Hørt fra noen bekjente at hu visstnok skal være litt stille av seg.

Spørsmålet mitt er om dette er noe vits å prøve noe mer på?  Var ei veldig ålreit jente og jeg møter støtt på a.  

Anonymous poster hash: 253d6...041

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 253d6...041

Mulig jeg overkompliserer , men synes det var et veldig dårlig tegn at jeg ikke fikk noe " follow" tilbake. Jeg er litt forsiktig av meg selv på å ta kontakt på privaten. Tenker at jeg uansett bør prate med a neste gang jeg møter på a, istedenfor å sende meldig til a via Instagram. Tanker om det? Blir veldig kleint om jeg blir avvist på IG og stadig møter på a. Har kanskje best muligheter om jeg spør om a neste gang om a ville funnet på noe en dag?

Anonymous poster hash: 253d6...041

Lenke til kommentar
Gjest 253d6...041 skrev (9 timer siden):

Mulig jeg overkompliserer , men synes det var et veldig dårlig tegn at jeg ikke fikk noe " follow" tilbake. Jeg er litt forsiktig av meg selv på å ta kontakt på privaten. Tenker at jeg uansett bør prate med a neste gang jeg møter på a, istedenfor å sende meldig til a via Instagram. Tanker om det? Blir veldig kleint om jeg blir avvist på IG og stadig møter på a. Har kanskje best muligheter om jeg spør om a neste gang om a ville funnet på noe en dag?

Anonymous poster hash: 253d6...041

Er ungdommen virkelig blitt så usosiale og avhengige av likes, follow, tinder, insta osv osv at det har blitt kleint å møtes/snakkes ansikt til ansikt ??? Hvor er vi i såfall om ytterligere 10-15 år ???    Jeg gremmes……..

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...