Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Når faktureringsselskap ødelegger omdømmet til sin kunde


plankeby

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Av og til blir selskap skadelidende av at faktureringsselskapet de bruker gjør grove feil, i stor skala. Feil som både påvirker omdømmet negativt og direkte økonomiske tap i å ivareta irriterte kunder. Det blir oppslag i media både lokalt for små kunder og nasjonalt for riksdekkende kunder. 

Nå sist ble treningssenteret EVO rammet av dette.

Av ren nysgjerrighet, har noen erfaring og kunnskap om faktureringsselskapen sine erstatningsansvar til sine kunder. Altså firmaer som kjøper sine tjenester fra dem og brått blir skadelidende av feil.

Ender dette opp i rettsvesenet hver gang, eller er slikt klart avtalt i forkant om summer for erstatningsansvar. 

Altså vurdering av omdømmetap, kunden sine utgifter til å følge opp sine sluttkunder osv. 

Endret av plankeby
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slikt er nok tatt hensyn til i kontrakter selskapene har inngått seg imellom.

Feil vil alltid kunne oppstå, det er også ofte hos mange parter en feil kan oppstå i slike tilfeller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...