Gå til innhold

Hva kan lønn ligge på som junior Java-programmerer uten tidligere arbeidserfaring?


Gjest 83669...552

Anbefalte innlegg

Gjest 83669...552

Heisann.

Jeg skal på 2. intervju for en stilling junior Java-programmerer denne uken og lurer på om noen vet hvor lønnen til en slik stilling ligger? 

Jeg har fra før ingen arbeidserfaring innen programmering og kommer fra en annen karriereretning (salg) tidligere så jeg blir så junior som mulig er.

Så jeg er bare nysgjerrig hva jeg kan forvente i lønn i en slik stilling? Noen som vet? Eventuelt hva jeg skal være fornøyd med om tilbudt? Personlig ser jeg på dette som en fantastisk mulighet til å kunne jobbe med noe jeg får mye mer ut av enn dagens fulltidsjobb, så lønnen er ikke så viktig så lenge jeg ikke tjener mindre enn jeg gjør idag (rundt 450k) på grunn av boliglån og andre utgifter i familien. Jeg vet jeg kan lære og forbedre meg innen faget og bli mer verdt med tiden.

På forhånd takk for alle svar 😊

Anonymous poster hash: 83669...552

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest 83669...552
iblazeqt skrev (På 11.7.2022 den 11.43):

Er dette en stilling hvor du begynner som junior-utvikler fra dag 1, eller er det noe ala intensiv-opplæring de første 12 ukene, som jeg ser Academic Work(om jeg husker riktig) o.l. markedsfører? 

 

 

Ala Academic Work med intensivkurs først ja.

Anonymous poster hash: 83669...552

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...