Gå til innhold

Best bruk av Eurobonus(sas) poeng


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Zeph skrev (8 timer siden):

Du kan handle ting her, men god verdi for poengene får du definitivt ikkje.

https://www.saseurobonusshop.com/no/

Det er noe av det dummeste man kan gjøre. 
En håndsåpe tilsvarer like mye som en flybillett innenriks; målt i poeng. 

Noen litt bedre forslag:
Meld deg inn i gruppen "Eurobonusjeger" på Facebook. Der finner du mange folk med stor peiling på hva du kan gjøre. Du finner også mye bra på Insideflyer.no og flyprat.no.

Eventuelt kan du forsøke å selge poengene. Eller kjøpte reiser på lukrative reisetidspunkter og selge disse på Finn. Du kan også konvertere poengene til på radissonhotels.com for bruk til hotellovernattinger. Men det gir heller ikke god valuta for poengene.

Jeg har selv solgt poeng flere ganger for 1 kr pr 10 poeng. Forutsetter at folk logger inn på kontoen min og bestiller billetter selv.

 

 

Lenke til kommentar
Milhouse85 skrev (1 time siden):

Det er noe av det dummeste man kan gjøre. 
En håndsåpe tilsvarer like mye som en flybillett innenriks; målt i poeng. 

Noen litt bedre forslag:
Meld deg inn i gruppen "Eurobonusjeger" på Facebook. Der finner du mange folk med stor peiling på hva du kan gjøre. Du finner også mye bra på Insideflyer.no og flyprat.no.

Eventuelt kan du forsøke å selge poengene. Eller kjøpte reiser på lukrative reisetidspunkter og selge disse på Finn. Du kan også konvertere poengene til på radissonhotels.com for bruk til hotellovernattinger. Men det gir heller ikke god valuta for poengene.

Jeg har selv solgt poeng flere ganger for 1 kr pr 10 poeng. Forutsetter at folk logger inn på kontoen min og bestiller billetter selv.

 

 

Selge poeng er jo interessant, kunne blitt noen kroner. Hvordan går en frem?

Lenke til kommentar
Salvesen. skrev (4 timer siden):

Selge poeng er jo interessant, kunne blitt noen kroner. Hvordan går en frem?

Jeg solgte på Finn. Men vet ikke om de lengre tillater dette. 
Meld deg inn i noen Eurobonus-grupper på Facebook etc og spør.

1 krone i Trumf gir 13,50 poeng. Personlig hadde jeg vært villig til å gi 1 krone pr 10 poeng. Men nå i disse usikre tider, kanskje ikke like mye. 25.000 kr,- for 500 000 poeng tror jeg er en fin start. Det er billig for poeng-jegere som vet å utnytte poengene....

Sikkert mange delte meninger om det. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...