Gå til innhold

Elden Ring-modifikasjon introduserer sult, sykdommer og bekmørke netter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Modden er ikke helt i stand ennå og den spiser fps'n for øyeblikket, men kan hende det blir patchet etterhvert såklart. Din Torrent/hest tåler også svært lite, skulle ønske det også var valgfritt i modden :) Desverre så er det også meget vanskelig og legge til flere modder samtidig vist man bruker ME2 eller UMX, med mindre du vet hvordan du endrer på parameterene i alle filene, men for øyeblikket er det ikke bruker vennlig i det hele tatt.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
Hvor vanskelig er dette spillet? Jeg går ikke tålmodighet i lengden, selv om jeg ikke gir opp etter første forsøk. F.eks ble jeg aldri ferdig med Bloodborne fordi det ble kjedelig å repetere samme ting om igjen en del steder og jeg gikk lei. Jeg er ikke en person som klikker i vinkel og hater spillet, men går lei etter en god del forsøk.
Lenke til kommentar

Du kan jo og bruke spirit summoning og ikke minst summon andre spillere. Ved noen av bossene kan en også velge om en vil ha hjelp fra en NPC, så jeg vil si Elden Ring er mer tilrettelagt for slike som meg, og jeg har ikke spilt andre souls-spill bortsett fra Sekiro: Shadows Die Twice.

Endret av Olsenhower
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...