Gå til innhold

Er dette provoserende?


Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig teit. Puslete nordmenn uten militærerfaring ville ødelagt mer enn de hjalp i Ukraina. Har du møtt øst europere? Russere og Ukrainere? De er, i gjennomsnitt, ekstremt mye barskere enn oss Nordmenn. Jobbet med en del av de, skjønner ikke hvordan de orker å jobbe så mye og være så fornøyd som de er. 

Ekte menn (og kvinner) forhindrer tredje verdenskrig. Du viser lite kunnskap om internasjonal politikk. 

Kanskje skru av PCen og ta deg en tur ut? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Overkommer skrev (30 minutter siden):

Lagde et bilde av meg selv for et spill jeg spiller, er bare en softgun ikke ekte våpen, men jeg ville ha frem et budskap, hva syns du?

Medtekst.jpg

Du ønsker å bli sendt for å kjempe i Ukraina? Det er vel bare å dra da? Husk å ta med softgunen!

Endret av ITtraktor
Lenke til kommentar
Overkommer skrev (38 minutter siden):

Lagde et bilde av meg selv for et spill jeg spiller, er bare en softgun ikke ekte våpen, men jeg ville ha frem et budskap, hva syns du?

Som princess sier

Om Biden eller Nato hadde sendt soldater til Ukraina/Russland så hadde 3 verdenskrig vært i gang

Og det er det ikke noen som ønsker

Endret av Mechablast
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uff da.

Beklager, men bildet/budskapet oppleves veldig usmaklig - kan jeg anta du er tidlig i tenårene ?

Hvis personlig erfaring begrenser seg til videospill er mitt generelle råd at du unngår å legge ut bilder av våpen, oppfordring til krig o.l. da dette som oftest blir oppfattet veldig annerledes enn opprinnelig tiltenkt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...