Gå til innhold

Epic gir bort Borderlands 3 på PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BL2 er så å si bedre på alle områder ja. Spessielt med tanke på at du får hele sulamitten på tilbud til under 100 lappen inkludert alle tilleggspakker. Gjenspillbarhet til 1000

BL3 derimot fungerte ikke for meg heller, selv om jeg er veldig glad i serien. Har ikke rørt det siden første og eneste playthrough

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
bubba477 skrev (På 20.5.2022 den 8.55):

Dette klikka ikke for meg. Var glad i BL2 og 1. Dette gav jeg opp da jeg var halveis igjennom. Bare en eneste lang fetchquest og elendig historie.

Jeg synes i grunnen det om 1 og 2'eren. Synes også at dialogen og historien rett og slett var kjedelig. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
vidor skrev (1 time siden):

Har spilt noen timer av BL1 og 2, og fikk inntrykk av review at dette var bygget på samme lesten. Virker nesten som BL3 ikke når helt opp til forventningene, men til prisen er det vel uansett verdt det.

Jeg husker jeg så noen reviews om dette når det ble lansert ja. Slik jeg forstår det er også dialogen utrolig dårlig i forhold til tidligere spill. Antar pacingen dermed er enda dårligere, dunno tho. 

Lenke til kommentar
On 5/20/2022 at 9:19 AM, xClaymanx said:

BL2 er så å si bedre på alle områder ja. Spessielt med tanke på at du får hele sulamitten på tilbud til under 100 lappen inkludert alle tilleggspakker. Gjenspillbarhet til 1000

BL2 er omtrent akkurat det samme som BL3. Den eneste forskjellen er at Handsome Jack var en bedre og mye morsommere skurk.

Lenke til kommentar
Reg2000 skrev (10 minutter siden):

BL2 er omtrent akkurat det samme som BL3. Den eneste forskjellen er at Handsome Jack var en bedre og mye morsommere skurk.

Må si meg ganske uenig.

BL2 har mye mer innhold og spillbarhet. Og ikke det der Mayhem greiene. Ikke at jeg var så gira på OP levels i BL2 heller at det gjør noe.

Grafikken i BL2 er overlegen til BL3. Det virker som de har prøvd litt for hardt med cell shadingen og gjort det værre.

Legendaries dropper ikke over alt, uten mods som community mod f.eks.

At Handsome Jack er en bedre skurk enn de hersens tvillingene har du absolutt rett i.

Lenke til kommentar

Det var muligheter til å modde noen config-filer for å slå av cell-shading i BL1 , men fikk det ikke til å virke når jeg testet. Mulig jeg hadde for ny versjon, da den var oppjustert til å takle 4K (BL1 GOTY Enhanced). Mulig en kan få til noe sånt på BL3 også.

Jeg likte ikke Cell-shading i starten, men ble vant med det etterhvert

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...