Gå til innhold

Hytte og utstyr


Anbefalte innlegg

Har en hytte uten innlagt vann ( er vannkran på utsiden av veggen ) 30kvm grunnflate og en hems med soveplasser. Samt 25kvm terrasse.

Hytta er kun i bruk hver Juli mnd.

 

Tips til hva jeg kan kjøpe for å modernisere hytta litt mtp at vi ikke har kloakk og innlagt vann tilgjengelig. ( Helt nytt strømanlegg for 5 år siden med åpent anlegg) 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
LD93 skrev (13 minutter siden):

Har en hytte uten innlagt vann ( er vannkran på utsiden av veggen ) 30kvm grunnflate og en hems med soveplasser. Samt 25kvm terrasse.

Hytta er kun i bruk hver Juli mnd.

 

Tips til hva jeg kan kjøpe for å modernisere hytta litt mtp at vi ikke har kloakk og innlagt vann tilgjengelig. ( Helt nytt strømanlegg for 5 år siden med åpent anlegg) 

Forbrenningstoalett. Vi bruker dette på ett naust uten kloakk, fungerer helt topp! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Iogmed at dere kun bruker hytta i juli så er det ikke noe problem å sette inn dusjkabinett og trekke inn vannledning når det skal brukes.
Det er fortsatt ikke innlagt vann, og så lenge dere bruker miljøvennlig såpe så er det heller ikke noe problem å slippe vannet rett ut.

Evnt. ha utedusj med forheng. 

For varmt vann må dere bruke enn sånn som varmer vannet ved bruk.

Lenke til kommentar

Takker for tips begge to!

 Det ble jaggu meg en tur innom hyttetorget og vi tok med oss et forbrenningstoalett og en slik gjennomstrømningsvarmer som går på gass. Eneste som var "synd" er at den gass delen burde/må stå ute.  Så det blir utedusj, men igjen så er ikke det noe enormt problem på sommeren, varmt vann trumfer en liten bris hehe.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...