Gå til innhold

Sammen er de dynamitt: Med denne matten trenger du «aldri» å lade musen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette produktet forsøker å løse et problem som nok ikke er så stort for folk flest. Logitech MX holder i flere måneder når den er fulladet. og man får gjerne 3+ timer bruk med ett minutt lading.

Anmeldelsen peker på flere negative ting som legacy porter, manglende funksjonalitet, buggete programvare, en pris på 1800,-  og et teknisk mareritt på flere timer.

Det er ikke helt tydelig fra artikkelteksten hvorfor dette er  9 av 10 mulige.

Endret av tovare
komma
Lenke til kommentar
@GitKenneth : Jepp, jeg har hatt 3 ulike modeller av denne PowerPlay serien, jeg bruker G903 nå, og den dobbeltklikker fra tid til annen. Fryktelig irriterende. Fatter ikke at et multi-milliard firma ikke klarer å velge kvalitetsdeler til deres topp-serie trådløse mus.
Lenke til kommentar
GitKenneth skrev (På 8.5.2022 den 15.26):

Det største problemet med disse Logitech musene er den velkjente "double click" problemstillingen som alle Logitech mus produsert etter 2010/2011 får etter noen måneders bruk. Søk på problemstillingen, du vil finne over 8 millioner treff på søkemotorer...

Sikkert flere millioner av disse treffene er ikke relatert til spesifikke feil i enkelte modeller og maskinvarerevisjoner.

Endret av mandela
Lenke til kommentar
Kjøpte 903 og powerplay da det kom. Byttet mus for dobbelklikkproblem allerede første uken. Den nye musen varte en stund, men også denne begynte med dobbelklikkproblematikk etter hvert. Garantien hadde gått ut, så jeg skrudde musa fra hverandre, åpnet bryterne og fikset dem selv (renset kontaktflatene i bryterne). Deretter gikk det et par år og så begynte moroa igjen. For noen uker siden skrudde jeg den så igjen fra hverandre og fikset bryterne, men etter operasjonen hadde en av bryterne blitt så løs at den ikke ga motstand/presset tilbake og jeg måtte løfte fingeren igjen mellom hvert klikk. Jeg valgte derfor å bytte bryterne til slutt. For de av oss som ikke blir skremt av slike operasjoner, er det få mus på markedet som kan måle seg med dette, men jeg vil påstå at kvaliteten på Logitech-mus er så dårlig nå at de fleste bør styre unna.
Lenke til kommentar

Denne testen er basert på to eksemplarer av både mus og ladeplate. Den eldste musen har vært i nærmest konstant bruk i nesten tre år (siden juli 2019).

Dobbeltklikk-feil har jeg aldri opplevd, verken på de to G Pro-eksemplarene, eller på de mange MX Master-musene jeg har hatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...