Gå til innhold

Irriterende skydannelser i bildet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2 hours ago, .,. said:

Er visst et vanlig problem. Du kan forsøke å endre innstillinger, som bakgrunnsbelysning, endre for lyssensor, og strømsparing. 
 

Det spesielt hvis TVen er i et mørkt rom. 

På denne tven er det ikke innstilling for bakgrunnsbelysning dessverre.

Lenke til kommentar

Svaret jeg fikk fra Samsung:

Vi har fått svar fra produktspesialistene våre angående ditt ærende, og de kan ikke se noen produktfeil på bildene du har tatt.

Så i dette tilfellet anbefaler vi ikke å sende ut en tekniker, da utbytte av deler ikke vil endre situasjonen fordi det ikke er noen produktfeil.

Hvis du har spørsmål eller vil at vi skal ringe deg angående dette, kan du svare på denne e-posten, så ordner vi en tilbakeringing til deg.

Ønsker deg en fin dag! 

Med vennlig hilsen / With kind regards
Annie

Samsung Support 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9JVihvHL
Sire skrev (8 minutter siden):

Svaret jeg fikk fra Samsung:

Vi har fått svar fra produktspesialistene våre angående ditt ærende, og de kan ikke se noen produktfeil på bildene du har tatt.

Så i dette tilfellet anbefaler vi ikke å sende ut en tekniker, da utbytte av deler ikke vil endre situasjonen fordi det ikke er noen produktfeil.

Hvis du har spørsmål eller vil at vi skal ringe deg angående dette, kan du svare på denne e-posten, så ordner vi en tilbakeringing til deg.

Ønsker deg en fin dag! 

Med vennlig hilsen / With kind regards
Annie

Samsung Support 

Det er det verste jeg har hørt. Enten er den defekt eller ødelagt av direkte sollys mot panelet....eller andre grunner. Får håpe for din egen del at du har åpent kjøp. For noe ræl.

Lenke til kommentar

Dette er kanskje det som kalles clouding. Hvis TV-en er ny så reklamer, finn en annen modell.

Hvis du vil prøve litt til på egenhånd så fabrikkinstill TV-en og prøv en oppdatering hvis den ikke er siste versjon allerede.

Hvis reklamasjon ikke fører noen vei og du vil klage på avgjørelsen så dokumenter så mye du kan hvis du ønsker å ta dette via forbrukerrådet. Noter ned tidspunkter for samtaler, innholdet i samtalene, samle mailer osv..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9JVihvHL

"Har en ny Samsung Qled Q70A 85" - Jeg kjøpte en LG CX i fjor og tok vare på pakning nettop i tilfelle noe tullball skulle skje. Planen er å kaste den etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...