Alastor Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Innstallerte gode gamle Pirates! her om dagen, bare for å spille litt på det. Da kom jeg til å tenke, det må da finnes nyere varianter av dette? Synes å huske jeg spillte et hos en venn med windows 95, men husker ikke navnet. Noen her som vet navnene på slike spill?
Joachim_F Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Tortuga: Pirates of the New World er antakelig det nærmeste du kommer (i alle fall inntil videre). Spillet ble utgitt i fjor, og skulle være å finne hos www.play.com til under 200 kroner. Ellers kan du kanskje prøve Port Royale eller Patrician III.
KAS Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 ...ellers er Seadogs verdt å prøve hvis du likte pirates
Gromle Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Port Royale er det du leter etter. Nesten samme spill, bare litt mer mulighter. Stort sett samme story, finn den bortkommene familien din osv.. Ganske bra spill.
Fenixen Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Innstallerte gode gamle Pirates! her om dagen, bare for å spille litt på det. Da kom jeg til å tenke, det må da finnes nyere varianter av dette? Synes å huske jeg spillte et hos en venn med windows 95, men husker ikke navnet. Noen her som vet navnene på slike spill? Cutthroats er helt likt , sikkert det du mener... ellers så er jo det nye pirates of the carribean ganske likt..
Rookie_NO Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Ellers så kommer jo Pirates originalen (Sid Meyer) i ny versjon i løpet av 2004...
Stig_W Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Ellers så kommer jo Pirates originalen (Sid Meyer) i ny versjon i løpet av 2004... Kan være jeg tar feil, men jeg mener å ha lest "Spring 2005" release på det spillet.... Håper jeg tar feil....
Skyttt Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Huff....det er leeeenge til. Og jeg gleder meg som en unge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå