Gå til innhold

Pirates! Gold - Nyere spill som ligner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innstallerte gode gamle Pirates! her om dagen, bare for å spille litt på det. Da kom jeg til å tenke, det må da finnes nyere varianter av dette? Synes å huske jeg spillte et hos en venn med windows 95, men husker ikke navnet.

Noen her som vet navnene på slike spill? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tortuga: Pirates of the New World er antakelig det nærmeste du kommer (i alle fall inntil videre). Spillet ble utgitt i fjor, og skulle være å finne hos www.play.com til under 200 kroner. Ellers kan du kanskje prøve Port Royale eller Patrician III.

Skrevet

Port Royale er det du leter etter. Nesten samme spill, bare litt mer mulighter. Stort sett samme story, finn den bortkommene familien din osv.. Ganske bra spill.

Skrevet
Innstallerte gode gamle Pirates! her om dagen, bare for å spille litt på det. Da kom jeg til å tenke, det må da finnes nyere varianter av dette? Synes å huske jeg spillte et hos en venn med windows 95, men husker ikke navnet.

Noen her som vet navnene på slike spill? :)

Cutthroats er helt likt , sikkert det du mener... ellers så er jo det nye pirates of the carribean ganske likt..

Skrevet
Ellers så kommer jo Pirates originalen (Sid Meyer) i ny versjon i løpet av 2004...

Kan være jeg tar feil, men jeg mener å ha lest "Spring 2005" release på det spillet.... Håper jeg tar feil....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...