Gå til innhold

Skjøtestykke til rj45 med POE?


Anbefalte innlegg

Jeg trenger en midlertidig løsning.

Jeg har en nettverkskabel som kommer ut fra en poe switch. Jeg trenger å forlenge denne så lurer på om det finnes skjøtestykke til cat6 som også vil videreføre Poe. Om 14 dager så blir alt av utstyr flyttet, så dette er bare for å koble opp et AP midlertidig.

Jeg har ikke mulighet for å koble til noe som krever ekstern strøm, så er egentlig på jakt etter en plugg som skjøter to rj45 plugger og poe i samme slengen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så hvilken som helst vil virke, ikke noe ekstra som trengs for at strøm også videreføres?

Grunnen til at jeg ble usikker er fordi jeg trodde an UniFi flex mini som har poe inn skulle gjøre dette, men det gikk tydeligvis ikke.

Men da er det bare å stikke innom Clas Ohlson eller Kjell og plukke opp en slik sak

  • Liker 1
Lenke til kommentar

UniFi flex har vel kun PoE inn, altså den kan kjøres uten å ha strømkabelen tilkoblet (strøm får den da f.eks. fra en PoE-switch "tidligere i rekken"). Men det var kanskje det du mente at ikke fungerte?

PoE går meg bekjent over akkurat samme kobberet som er i en vanlig ethernetkabel. Ingen hokus pokus, kun litt magi. 

Endret av Anterialis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...