Snowleopard Skrevet 11. mars 2022 Skrevet 11. mars 2022 MrMarbles skrev (14 minutter siden): Har stusset litt på hvorfor Tesla ikke har hatt dette i bilene sine så langt. Er vel ingen god grunn til å ikke tilby det. Klart, det er en økt kostnad ved å implementere det, men synes det er skuffende at de ikke tilbyr det. Når jeg tenker meg om, så tipper jeg de er keen på å selge Powerwall istedet. Du svarte deg selv med den siste setningen. Er dumt å kannibalisere sitt eget søsterselskap med "konkurrerende" teknologi. Det betyr ikke at jeg dermed er enig i valget, for jeg tror det hadde vært smart å tilby begge deler, men i første omgang ihvertfall støtte V2L som en standard.
MrMarbles Skrevet 11. mars 2022 Skrevet 11. mars 2022 Snowleopard skrev (7 minutter siden): Du svarte deg selv med den siste setningen. Er dumt å kannibalisere sitt eget søsterselskap med "konkurrerende" teknologi. Det betyr ikke at jeg dermed er enig i valget, for jeg tror det hadde vært smart å tilby begge deler, men i første omgang ihvertfall støtte V2L som en standard. Enig! Dersom alle konkurrentene kommer med det, så blir de nok "tvunget" til å tilby det selv forhåpentligvis. Men det er jo en del år unna. Uansett kult at Buzz har det
Samms Skrevet 11. mars 2022 Skrevet 11. mars 2022 On 3/10/2022 at 10:08 AM, mobile999 said: Forøvrig, svært korte overheng kan vel umulig være kollisjonssikkert(?). Vel, sjekk bileta av bilen. Føttene til dei i framseta er bak framhjula. Det er også brukbart med plass frå dashboard til dei i framseta. Frå bileta tipper eg at overhenget framme ikkje er så kort. Difor ingen bilete rett frå sida, desinget gjer seg neppe så godt i profil. Deformasjons-sona er nok omtrent som på dei andre ID bilane.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå