stoffix Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 *15 år gammel *alt for glad i å sove *trenger akutt hjelp til "stå opp av senga triks* *glad i mat *behandler alle andre som slaver, helt til det sier stopp *LAT *ønsker at det vare en nerdeguide på OK.no *ikke akkurat så veldig sosial *total mangel på fantasi.. klarer ikke noe bedre enn en 3er på tentamner *burde trene *verken røyker eller snuser ehh... det var alt jeg kom på i farta...
PT Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 (endret) *ikke akkurat så veldig sosial * * Endret 3. april 2004 av PT
FrenChie Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 (endret) *15år * Drikker (men ikke ofte) * Har vært røykfri i 2 måneder. *Trener *Sliter med og finne et spill som jeg synes er gøy. *Elsker og casemodde. *Fattig konstant *Sånn passe sosial *Elsker badstue *Elsker og sove lenge *Sitter nesten konstant og leser tester/guider *Gleder meg til og starte på elektro GK,, *Snakker fransk flytende bah Endret 29. januar 2004 av FrenChie
Uderzo Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 Faren min er fransk.. bon, par conséquent tes coche sommes FrenChie *prøvde meg litt på fransk * merk deg at jeg aldri har tatt en fransk time i hele mitt liv Ble det noenlunde riktig ? skjønner du hva jeg prøver å si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå