Stig_W Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 COD har modda Quake 3 Engine. Kanskje litt utdatert? Utdatert? Kan vel diskuteres, enginen fungerer helt fint på dette spillet og skulle man ha brukt en mer avansert engine så måtte man også hatt en syk PC for å kjøre det...spesiellt på brettene med mange NPCer.
~Alex~ Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 har pen graffik til å være modda quake 3 motor...! Har ikke hatt så morro på single player på lenge...! var litt hull i historien og det var ikke alltid vanskelig å gjette hva som kom til å skje...
Jonas Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 (endret) AHH Reint plapre-løs-på-alt spill!! digger sånt! Gir det 8.5 Edit: der klarte jeg regular. mangler bare de to siste nå Endret 16. januar 2004 av jonas22282460
Shotgun Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 Ett helt greit spill. Men jeg synes ikke det fortjener høyere karakter enn 8. Men bevares, jeg hadde mange timer underholdning. Vel verdt pengene.
wichtom Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 kruttrøyken stikker i nesa?? dæven. noen som snakka om realistisk spill eller
Jonas Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 Steike det nest vannskeligste er vannskelig Jeg tror man kan sitte med det spillet en del mer en det dere som spiller på easy har gjort!
runela Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 10\10!!!! Det er ikke kort vis du spiller det på veteran.... Det er ikke fysosk lengre men du må være mye mer forskiktig!! og multiplayer er konge!!!! Prøv sniper krig
Vooon Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Steike det nest vannskeligste er vannskelig Jeg tror man kan sitte med det spillet en del mer en det dere som spiller på easy har gjort! Jepp, spillet blir enda mer realistisk om du spiller på nest høyeste/høyeste nivå. På easy kan du overleve løpeturer gjennom MG42 orgier, og tåle en del hits, men på de to øverste nivåene skal du ha usansynlig flaks for å greie noe sånt. Helse er mer realistisk, og gjør at du må være griseforsiktig. Noe som ikke alltid er like lett når det står på som værst.
Windoge Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 10\10!!!!Det er ikke kort vis du spiller det på veteran.... Det er ikke fysosk lengre men du må være mye mer forskiktig!! og multiplayer er konge!!!! Prøv sniper krig Bare VELDIG irriterende på Veteran..
8483838383 Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Multiplayer er veldi morsomt! "storymode" har også stjålet min oppmerksomhet i noen timer.
insider Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 MP=Genial. (Hvis skilled!) er vell morro uans GENIALT spill ! virkelig vert pengerne !
Döden Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 MP=Genial. (Hvis skilled!) er vell morro uans GENIALT spill ! virkelig vert pengerne ! Ekstra moro da. Spess. hvis man spiller i klan med tacs. osv.
insider Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 MP=Genial. (Hvis skilled!) er vell morro uans GENIALT spill ! virkelig vert pengerne ! Ekstra moro da. Spess. hvis man spiller i klan med tacs. osv. har spilt en del på lan med opp til 10 stk ! da er det MORRO ! folk overlt på deathmatch !
Döden Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Heh. Tviler ikke. Men deathmatch er jeg egentlig ikke så glad i. Foretrekker TDM før DM.
Thorvald Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Nettop spilt det. Adrenalinet strømer her ivertfall. 9/10 fra meg.
Döden Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Noen som vet om det er kommet noen brukbare MODs enda ?
Windoge Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 Noen som vet om det er kommet noen brukbare MODs enda ? Ikke til COD nei
falut Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 Prøvde det på LAN i dag og de måtte nesten rive meg vekk fra datan Veeldig kult spill vill gi 10/10 Fikk ikke spillt så masse, så jeg komm ikke over noen eventuelle feil...
NuB Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 Hm, folk sier "bydelig grafikk" og denslags hele veien. Er det virkelig bare meg som ser at soldatene er helt komisk dårlig modellert? Det er nok ikke det, for samboeren min ler hver gang hun ser de. Soldatene ser ut som en blanding av en noe "tett" utgave av ringeren i Notre Dame og humpende potetsekker. Mye fin grafikk, brettene hvor man kjører brett er jo helt knock-out (selv om lagkompisene gjerne gjør mesteparten av jobben så er det veldig gøy), men de dårlige modellene ødelegger for helhetsinntrykket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå