Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan skal jeg klare å miste dommen?


Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 20 som fortsatt er jomfru, og begynner å føle nå at det er på tide at jeg mister den. Jeg føler bare at ingen jenter er interesserte i meg. Er ganske kort, 170, rødhåra og ikke så heldig med utseendet. 
 

har prøvd Tinder, og alle andre dating apper uten å få noen matcher. Har bra klesstil også. Veldig sjeldent jeg får kontakt med jenter, men når jeg gjør det så flyter som regel samtalen bra. Jeg sliter med sosial angst, men føler jeg har gode sosiale antenner. Hvordan skal jeg gå fram?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 95df3...ae0

Du fortsetter å prate med damer frem til du finner noen som liker deg. Det er ingen magisk knappe-kombo du kan trykke på.

Alternativt må du selv senke standarden din, forventer man å få en  'babe' om man selv ser ut som et togkræsj eller har noe merkbart med egen personlighet så må man vente lenge..

Anonymous poster hash: 95df3...ae0

Lenke til kommentar
45 minutes ago, Guest 95df3...ae0 said:

Du fortsetter å prate med damer frem til du finner noen som liker deg. Det er ingen magisk knappe-kombo du kan trykke på.

Alternativt må du selv senke standarden din, forventer man å få en  'babe' om man selv ser ut som et togkræsj eller har noe merkbart med egen personlighet så må man vente lenge..

Anonymous poster hash: 95df3...ae0

Eneste standarden min er at hun ikke er sykelig overvektig. 

Lenke til kommentar

Finn deg noen du liker, istedenfor. Det er ikke samleie du vil ha, men noen å være med. Uansett kommer ikke samleie først. Det som kommer først, er personen du er med. Hvis det ikke fungerer å få deg en tilfeldig jente å ha samleie med, så sats heller på kjæreste. Ikke at det er lett, men det er definitivt en høyere gevinst. Og vær tålmodig. 
 

Knutern201 skrev (6 minutter siden):

Nja kompisene mine forteller ganske detaljert om jenta de Fikk med seg hjem forrige helg, så er ganske sikker på at de ikke lyver. 

Jeg tror du er misunnelig, noe jeg forsåvidt også forstår. Men det hjelper nok dessverre ikke på utstrålingen din. Hva er det du ser i deg selv? Hva er dine positive sider? Hva er dine negative? Hvordan kan du best overbevise andre om at du er den de bør tilbringe natten med? Eller livet?

Lenke til kommentar
4 minutes ago, Memento scientiam said:

Finn deg noen du liker, istedenfor. Det er ikke samleie du vil ha, men noen å være med. Uansett kommer ikke samleie først. Det som kommer først, er personen du er med. Hvis det ikke fungerer å få deg en tilfeldig jente å ha samleie med, så sats heller på kjæreste. Ikke at det er lett, men det er definitivt en høyere gevinst. Og vær tålmodig. 
 

Jeg tror du er misunnelig, noe jeg forsåvidt også forstår. Men det hjelper nok dessverre ikke på utstrålingen din. Hva er det du ser i deg selv? Hva er dine positive sider? Hva er dine negative? Hvordan kan du best overbevise andre om at du er den de bør tilbringe natten med? Eller livet?

Ja man da har vi det samme problemet igjen, det er veldig veldig få plasser her hvor jeg bor som man kan bli kjent med nye folk uten om skole, og det er over et halvt år til jeg skal gå vgs igjen. Og da skal jeg gå sammen med folk som er 5 år yngre enn meg, har ikke peiling om jeg får noe kontakt med folk som er så mye yngre. 

Lenke til kommentar
Knutern201 skrev (1 minutt siden):

Ja man da har vi det samme problemet igjen, det er veldig veldig få plasser her hvor jeg bor som man kan bli kjent med nye folk uten om skole, og det er over et halvt år til jeg skal gå vgs igjen. Og da skal jeg gå sammen med folk som er 5 år yngre enn meg, har ikke peiling om jeg får noe kontakt med folk som er så mye yngre. 

Skal du gå VGS om igjen? Hvorfor det?

Lenke til kommentar
1 minute ago, Memento scientiam said:

Skal du gå VGS om igjen? Hvorfor det?

Slet med veldig sterk sosial angst og fikk panikkanfall hver dag, så endte opp med for mye fravær, og dermed stryk. Har prøvd å fullføre vg2 3 ganger Til ingen nytte. Men er nå i kontakt med psykiater. 

Lenke til kommentar
Knutern201 skrev (47 minutter siden):

Slet med veldig sterk sosial angst og fikk panikkanfall hver dag, så endte opp med for mye fravær, og dermed stryk. Har prøvd å fullføre vg2 3 ganger Til ingen nytte. Men er nå i kontakt med psykiater. 

Da er nok dette grunnen til at du sliter med å «få deg et ligg». Fokuser heller på å få fullført VGS, og heller vente på at noen du får bra kontakt med, dukker opp. Om du så blir noen år forsinket med damer, hva så? Tror du at du kan ha et problem med at en framtidig kjæreste har hatt tidligere forhold, eller har hatt samleie før? I så fall kan de by på noen problemer, men det kan også godt hende at du kommer over det etter en stund. 
 

Andre råd:

- Ikke si at du er stygg. Selv om du kanskje ikke ser superbra ut, er du nok ikke stygg. Likevel, selv en stygg person er mer tiltrekkende om han/hun sier at utseendet ikke ser så gale ut. 
- Vær litt mystisk, men samtidig ærlig. Ikke la deg gjennomskues. Du kan prøve noen klassiske teknikker, men les hver person individuelt. 

Endret av Memento scientiam
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest b2cee...0f4

Noen få menn har det lett med kvinner. De er gjerne kjekke, passe dominerende, sjarmerende, har lett for å snakke (og evt å lytte) og har stor omgangskrets. Dette er en selvforsterkende greie for når du vet at du kan få halvparten av jentene i rommet så trenger du ikke å stresse. Du kan være avslappet og deg selv. Den holdningen er mange jenter interessert i. 

De aller, aller fleste av oss har det ikke sånn.

Man _kan_ være lei seg for at ting er sånn. Føle på at det er urettferdig at så mange av jentene beviselig går etter en forutsigbar type menn når mange av dem hevder noe annet. Samtidig som vi selv på samme måte tiltrekkes aller mest av en liten gruppe jenter (men kanskje er litt mer ærlige om det). Men det fører ingen steder.

Vær ditt beste jeg. Kle deg pent på din måte. Tren og vær aktiv. Vedlikehold gode venner og mange venner (av begge kjønn). Ikke vær for full. Ha fritidsakviteter. Bli skikkelig god i _noe_ (fjellklatring, trompet, hundeslede,...) men fortrinnsvis noe som engasjerer folk av begge kjønn, eller som jenter i det minste ser noe til (altså ikke _bare_ rollespill i kjelleren med de 3 mannlige vennene dine).

Nå ut til jenter i utradisjonelle kanaler. Ikke bare drita full på byen eller på tinder. Snakk med jenter på skolen. Ikke bare den peneste jenta eller hun du er interessert i, men tren deg på å snakke med disse skapningene uten å ha noen intensjoner og uten å være drita. Engasjer deg og tilby hjelp (uten å være dørmatte) og humor (uten å være klein).

 

Anonymous poster hash: b2cee...0f4

Lenke til kommentar

Du trenger værtfall ikke føle deg utenfor. Jeg er 5 år eldre en deg og jeg har ikke mistet "dommen" jeg heller. 

Jeg har ikke så veldig gode tips annet enn at du burde prøve deg frem på forskjellig måter og se hvordan det går. De fleste møter fortsatt noen i det virkelige liv selv om dating apper er poppis. Kanskje du burde engasjere deg i noen miljøer du tenker du kunne passet inn i?

Ellers så hjelper det veldig å ha en hobby å drive på med. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...