Gå til innhold

Hva syns du om Battlefield 1942?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kjempebra spill.

Er det online-spillet jeg har brukt desidert mest tid på det siste året (eller hvor lenge det nå har vært ute). Spiller det fremdeles mange timer i uka.

Endret av Shimano
Skrevet
Kjempebra spill.

Er det online-spillet jeg har brukt desidert mest tid på det siste året (eller hvor lenge det nå har vært ute). Spiller det fremdeles mange timer i uka.

Jeg og, men nå har jeg fått en kjempe kræsj. Les mer under Forum-Spill-Hjelp.

Trenger seriøst Hjelp. :cry:

Skrevet

Spillet er kjempebra det, ikke noe tvil. Singleplayer-delen var ikke spesielt givende for meg, men på LAN er det morsomt, og da spesielt med Desert Combat.

Satser på å kjøpe dette spillet når det blir litt billigere, bare for å ha det i samlingen. :)

Skrevet

Battlefield er et topp spill, selv med de mange små feil. Sammen med DC er det ganske bra, selv om jeg personlig synes battlefield er best originalt.

Men dessverre er det ganske urealistisk! I alle fall flygedelen! Den eneste grunnen jeg tror til at man spiller battlefield,

er at man enten ikke har hørt om det desidert beste spillet i 'battlefield-sjangeren', nemlig World War II Online, eller at man ikke gidder betale for å spille det...

Sjekk det ut, der kan man treffe ammokamre inni tanks, sprenge vingen til et fly, ved å treffe bensintanken i vingen.

Eller man kan stå på bakken og skyte gjennom kikkehullene i tanken, og treffe gubben inni, eller skyte vilt på et fly mens det streifer forbi, og treffe gubben inni der!

Dobbelt så bra som Battlefield, det garanterer jeg! (for de som liker realisme) Dessuten bruker de et kart som viser Europa i 1:2 i størrelse!!

mvh.

Rævskjegg

Skrevet

BF er genialt, spesielt med nyeste 1.5 patchen. upcoming 1.6 gjør det nok bare enda bedre :D

cyberathletics player league ?

noe som vi her på forumet aldri kommer til å bli med i..

Cyberathletics Proffesional League :)

Skrevet
Spillet er kjempebra det, ikke noe tvil. Singleplayer-delen var ikke spesielt givende for meg, men på LAN er det morsomt, og da spesielt med Desert Combat.

Satser på å kjøpe dette spillet når det blir litt billigere, bare for å ha det i samlingen. :)

Så du sier at du ikke har orginalen, du har altså warez verson. Er det lovelig da?

Skrevet

Fett spill, men er desverre plaget av alt for dårlig nettkode. Dessuten er det alt for dårlig system for å tracke buddies og utveksle informasjon, som i f. eks. Wolf - ET.

Slik spillet er lagt opp krever det mange påloggede, noe som igjen krever god nett kode, så jeg vil si at det er en kjempe godt konsept, men som desverre ikke holder teknisk. Forhåpentligvis vil vi i nærmeste fremtid se bedre "kloner" eller viderføringer av konseptet.

Jeg spiller stort sett DC, (bortsett fra Invation of the Philipines da).

Skrevet
BF er genialt, spesielt med nyeste 1.5 patchen. upcoming 1.6 gjør det nok bare enda bedre :D

cyberathletics player league ?

noe som vi her på forumet aldri kommer til å bli med i..

Cyberathletics Proffesional League :)

Cyberathlete Professional League :)

rett skal være rett :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...