osmoen Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 mest geniale så langt modder som desertcombat og eveofdestruction gjør det hele enda litt tøffere
Shimano Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 (endret) Kjempebra spill. Er det online-spillet jeg har brukt desidert mest tid på det siste året (eller hvor lenge det nå har vært ute). Spiller det fremdeles mange timer i uka. Endret 9. januar 2004 av Shimano
ED209 Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Kjempebra spill. Er det online-spillet jeg har brukt desidert mest tid på det siste året (eller hvor lenge det nå har vært ute). Spiller det fremdeles mange timer i uka. Jeg og, men nå har jeg fått en kjempe kræsj. Les mer under Forum-Spill-Hjelp. Trenger seriøst Hjelp.
Kenneth_S Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Bf1942 med DC-mod er det spillet jeg har spillt mest på nett det siste året. Og bortsett fra plane-campers og smacktards er det nesten perfekt.
Dʋgɢtung Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Spillet er kjempebra det, ikke noe tvil. Singleplayer-delen var ikke spesielt givende for meg, men på LAN er det morsomt, og da spesielt med Desert Combat. Satser på å kjøpe dette spillet når det blir litt billigere, bare for å ha det i samlingen.
Explozivo Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Battlefield er et topp spill, selv med de mange små feil. Sammen med DC er det ganske bra, selv om jeg personlig synes battlefield er best originalt. Men dessverre er det ganske urealistisk! I alle fall flygedelen! Den eneste grunnen jeg tror til at man spiller battlefield, er at man enten ikke har hørt om det desidert beste spillet i 'battlefield-sjangeren', nemlig World War II Online, eller at man ikke gidder betale for å spille det... Sjekk det ut, der kan man treffe ammokamre inni tanks, sprenge vingen til et fly, ved å treffe bensintanken i vingen. Eller man kan stå på bakken og skyte gjennom kikkehullene i tanken, og treffe gubben inni, eller skyte vilt på et fly mens det streifer forbi, og treffe gubben inni der! Dobbelt så bra som Battlefield, det garanterer jeg! (for de som liker realisme) Dessuten bruker de et kart som viser Europa i 1:2 i størrelse!! mvh. Rævskjegg
Trafalgar Law Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Battlefield 1942 har nå blitt et CPL spill det er jo ganske positivt!!! *ventet bare på det*
Tåkefyrste Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Battlefield 1942 har nå blitt et CPL spill det er jo ganske positivt!!! *ventet bare på det* og CPL vil for oss normale folk si?
Minty123 Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 cyberathletics player league ? noe som vi her på forumet aldri kommer til å bli med i..
sfRoyal Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 BF er genialt, spesielt med nyeste 1.5 patchen. upcoming 1.6 gjør det nok bare enda bedre cyberathletics player league ? noe som vi her på forumet aldri kommer til å bli med i.. Cyberathletics Proffesional League
Minty123 Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 heh.. jeg skrev faktisk det først, så visket jeg vekk å skrev player vel vel.. det er meneskelig å feile
-kga- Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Spillet er kjempebra det, ikke noe tvil. Singleplayer-delen var ikke spesielt givende for meg, men på LAN er det morsomt, og da spesielt med Desert Combat. Satser på å kjøpe dette spillet når det blir litt billigere, bare for å ha det i samlingen. Så du sier at du ikke har orginalen, du har altså warez verson. Er det lovelig da?
Arve Systad Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Ironisk nok har det dårlig nettverkskode (las /me en plass).... Ellers dødsmorro!
oblivian Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Fett spill, men er desverre plaget av alt for dårlig nettkode. Dessuten er det alt for dårlig system for å tracke buddies og utveksle informasjon, som i f. eks. Wolf - ET. Slik spillet er lagt opp krever det mange påloggede, noe som igjen krever god nett kode, så jeg vil si at det er en kjempe godt konsept, men som desverre ikke holder teknisk. Forhåpentligvis vil vi i nærmeste fremtid se bedre "kloner" eller viderføringer av konseptet. Jeg spiller stort sett DC, (bortsett fra Invation of the Philipines da).
user156890 Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Helt vilt spill, specielt med Desercombat mod Fins ikke noe villere en å knuse kompiser med et apasje helikopter Totalt overlegent!!!
DreieR Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 BF er genialt, spesielt med nyeste 1.5 patchen. upcoming 1.6 gjør det nok bare enda bedre cyberathletics player league ? noe som vi her på forumet aldri kommer til å bli med i.. Cyberathletics Proffesional League Cyberathlete Professional League rett skal være rett
fenris1911 Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Kjøretøyene er for overpowered vs. å vera til fots. LOL at spelet skal ver på CPL, då eg aldri har sett på BF 1942 som eit særleg konkuranseprega spel.
Minty123 Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 BF er mer et koselig lanspill en et dødseriøst konkuranse spill ja
Anbefalte innlegg