Gå til innhold

Tesla leverte nesten én million biler i 2021


Anbefalte innlegg

debattklovn skrev (På 11.1.2022 den 16.52):

Hyperloop, solar roof, earth-to-earth rocket travel blant annet. Det er sikkert mange jeg har glemt her. 

Hyperloop var bare en ide som så ble lagt på is og overlatt til andre.

Solar Roof er jo på kunders tak i dag, så der bommer du litt.

E2E er noe som er tenkt en gang i fremtiden. Det er avhengig av mye teknologisk utvikling. Det er ikke prøvd engang, så jeg skjønner ikke hvordan det "faller ihop".

Så konklusjonen er at du ikke egentlig har noe. Som forventet.

Sitat

Hva ville skjedd om jeg solgte deg et hus. Jeg lovte at huset ditt skulle være ferdig i 2020. Men nå kom og gikk 2020 & 2021, og du har fortsatt ikke fått noe hus å bo i fra meg. 
Ville du ha oppfattet det som problematisk?
Bytt ut hus med selvkjørende bil, så har du nettopp det Musk har gjort med kundene sine. 

Det kommer an på hva det står i kontrakten. Det Tesla har solgt er "fremtidig selvkjøring". Det du kaller løfter er uttalelser fra selskapet utenfor eventuell kontrakt undertegnet ved kjøp. Og forsinkelser er helt vanlig generelt.

Uansett, nå snakker du deg vekk fra diskusjonen. Poenget er at Tesla kun lovet FSD i fremtiden. Dette bekreftet du med artikkelen din. Og nå bekrefter du det egentlig igjen ved å omtale et "løfte", altså at noe ikke er sagt å være her i dag, men skal komme i fremtiden.

Du graver deg jo bare lenger og lenger ned.  

Det artiklene dine gjorde var å bekrefte at det Tesla har solgt er fremtidig FSD, som er det diskusjonen vår handler om.

For jeg skrev nemlig: "Tesla har alltid solgt FSD som en fremtidig tjeneste"

Og du svarte: "Nope"

Så begynte du å snakke om tyske rettsinstanser, men dine egne linker bekrefter jo at de nettopp solgte FSD som noe i fremtiden, som altså var nettopp det jeg sa. Så får retten avgjøre om de synes Tesla skal få lov til det, men det er noe annet enn hva Tesla faktisk har gjort.

Sjakk matt.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...