Gå til innhold

Har disse pc'ene USB nettverkstilkobling eller trådløst nettverkskort.


GjestAL

Anbefalte innlegg

Vil det fungere med USB-Nettverkskort på denne, eller må jeg ha trådløst nettverkskort jeg monterer i maskinen? kan ikke ha kabel da jeg bruker mobiltilkobling.

https://www.power.no/data-og-tilbehoer/pc-og-mac/som-ny-pc/lenovo-thinkcentre-m83-i3-renovert-stasjonaer-pc/p-1145365/

Er en eldre maskin så usikker på hva som vil fungere?

Har denne støtte for trådløst i det hele tatt? er vanskelig å finne informasjon om den. Vil det fungere med USB nettverkskort i denne?

https://www.power.no/data-og-tilbehoer/pc-og-mac/som-ny-pc/hp-elitedesk-800-g1-renovert-stasjonaer-pc/p-1142438/

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 hour ago, Radford said:

Trådløst nettverkskort via USB vil fungere på denne maskinen, ja.

Men denne maskinen er ikke verdt pengene i mine øyne. Har du allerede kjøpt den eller tenker du på det?

trenger kun en billig maskin som har mulighet for to skjermer, er returrett på denne hvis Thor har noe alternativ. Er ikke noe tyngre oppgaver jeg skal bruke den til.  Ja har kjøpt den da den var billig. Fikk ikke skjermene jeg kjøpte til å fungere på den bærbare jeg bruker ellers hadde jeg brukt de, kjøpte denne litt i affekt. Er en lengre følgetong på en annen tråd :)

1 hour ago, Thor. said:

Begge maskinene leveres med Windows 10, og har USB 3 porter, så begge kan få WIFI via USB.

Hvis du skal bestille en maskin så er vi behjelpelige med å velge en ut ifra dine behov.

Det jeg bruker pc til nå er å se litt filmer, youtube, skal ta kurs og da tenker jeg det er kjekt med to skjermer.

er returrett på denne så hvis du har noe annet jeg kan se på så vil jeg gjerne høre om det :) Har en bærbar, men den fikk jeg ikke skjermene jeg kjøpte til å fungere på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...