Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Ok, så jeg er en mann på 23 år, jeg går VGs andre året nå fordi det er på tide å få seg en utdannelse.

Jeg har møtt en jente som jeg har gått i to år med skole nå og jeg kan med hånda på hjerte si at jeg er forelsket i hu, men det er seks (6) års forskjell på oss, jeg vet ikke om det er innafor eller om det jeg føler er feil? Jeg har ikke snakka med noen om det fordi jeg er redd folk kommer til å tro at jeg er en mann som bare går for yngre jenter, men det er jeg ikke, jeg antar at jeg bare trenger å få høre om det er normalt eller om det er noe feil ved meg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Here we go again.

Siden du spør så tenker du vel allerede selv at det er en smule større forskjell enn hva som er normalt i den alderen. Men det er ikke den verste aldersforskjellen jeg har hørt om. Men la meg ikke nekte at det hadde vært bedre om aldrene var 27 og 33, skjønner du? Det er mye som modnes mentalt i årene fra 16-17 års alderen og ut i 20-årene.

Til syvende og sist er det dere to som bestemmer. Og hvor mange ganger dere har vært rundt sola teller ikke like mye som hvor modne dere er i hode. Kan hende dere møtes på midten ;)

Lenke til kommentar
9 hours ago, Dubious said:

Vent med sex til hun er 18 så er det ingen som bryr seg. 

det er ikke sex jeg tenker på når jeg er med hu, jeg er virkelig forelsket, hue mitt er i surr når jeg er med henne og jeg blir lei meg når hun ikke er der, hu er den eneste grunnen jeg står opp hver dag og drar meg ut av senga nå for tiden

Lenke til kommentar
Ememem skrev (4 minutter siden):

jeg er virkelig forelsket

Ikke bry deg om hva andre mener. Forelskelse kan være en sjelden opplevelse for noen. Det er intet sykelig med denne aldersforskjellen, 23 og 17. Menn modnes langt senere enn kvinner + sosial alder kan sprike mye. Fordi du er såpass mye eldre, vær tydelig for deg selv og henne at hun må initiere evt sex.

Hvis hun er forelsket tilbake, så er du en heldig mann:-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...