steeler Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Har hatt en Samsung 192T (LCD) i noen måneder og er forsåvidt godt fornøyd. Har imidlertid merket at ca 5 cm ut fra venstre skjermkant er mindre klar enn resten. På arbeid har vi bare LCD skjermer og ingen av dem har lignende feil. Noen som har lignende erfaring med LCD skjermer? Har tenkt å koble skjermen til en annen maskin for å forsikre meg om at det ikke skyldes skjermkortet (Crucial Radeon 8500LE).
Ni kon Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 (endret) Bruk elimineringsmetoden som du er inne på. Jeg regner med at du bruker dvi kabel, prøv den også med d-sub kabel (vga kabel). Regner med at du har brukt riktige drivere til skjermen og har justert den riktig. Når alt dette ikke virker tar du kontakt med der du kjøpte den og forklarer problemet. edit: jeg regner med at den andre maskinen har det skjemkortet du beskrev Endret 9. januar 2004 av oivind_dahle
steeler Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Skrevet 18. januar 2004 Har funnet ut av problemet, og det var pinlig enkelt... Kjører analog kabel da jeg ikke har kjøpt dvi. Skjermen korrigerer det analoge signalet slik at bildet blir best mulig. Alt jeg trengte å gjøre var å trykke på "Auto" knappen frempå skjermen...Skjermen korrigerte da signalet fra skjermkortet og hele bildet ble klart og fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå