Snjomen Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Husker dere den biosfear-beta-konkurransen som var her på gamer.no for litt siden? Jeg ble med i den, og jeg fikk en konto. Greit nok det, men jeg har en konto fra før, som jeg har fått i mellomtiden. Så jeg lurte på om noen av dere ville ha den? Gi meg en god grunn.
storeelg Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 At Biosfear er i åpen beta er vel en greit grunn, hehe
genesis Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 (endret) konge da, kan en prøve mp også? uansett, hvorfor skulle jeg ha den? vel, min situasjon: - gamer - ikke toppen av pc, det har jeg aldri hatt, men kraftig nok maskin til dette (xp25+ti42) - spiller bare bra spill, og derfor nesten bare tribes2 - jeg elsker å prike på ting, noe som kan komme andre gamere til gode seinere thats all. edit_ hmm, åpen beta? hvor fant jeg åpne beta spill? bra spill i beta fasen (som er åpne) = ? Endret 9. januar 2004 av genesis
Snjomen Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Skrevet 9. januar 2004 er det i åpen beta? åkei, da er det ingen vits... visste ikke det jeg da. Følger ikke med på sida deres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå