Gå til innhold

(Pl) kamptråd- Gameweek 10


Danielzu

Anbefalte innlegg

Spurs hadde noen få muligheter på dødball, thats it. De defensive endringene var spot on. Herlig kamp av United, med spillerne som ga det de hadde. De spilte for klubben og manageren. Perfekt kamp etter fadesen forrige runde. Deilig!

Og for å legge til: Ronaldo, Cavani, Rashford med mål, alle spissene/byttene og endringen offensivt funka.

Wan-Bissaka var også fantastisk i kveld. 10/10 på børsen fra han.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sexylubb1 skrev (4 minutter siden):

Tottenham har ikke skapt noe hele sesongen. Så jeg må skuffe deg. Dette er ikke et prov på hvor gode United er bakover. 

United hadde sluppet inn tre mot Alta forrige runde. Uavhengig av motstander var den en forbedring fra United. Uansett, 3-0 borte i den ligaen er bra. Selv om Spurs ikke er bra i det hele tatt nå. Hvordan ligger egentlig den hellige ånd an? Synes Spurs ligner veldig på Wolves forrige sesong.

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (1 time siden):

United hadde sluppet inn tre mot Alta forrige runde. Uavhengig av motstander var den en forbedring fra United. Uansett, 3-0 borte i den ligaen er bra. Selv om Spurs ikke er bra i det hele tatt nå. Hvordan ligger egentlig den hellige ånd an? Synes Spurs ligner veldig på Wolves forrige sesong.

Fans flest på internett hater ham. Mange har vært negative siden han ble ansatt. 

Selv er jeg ikke for å gi trenere fyken hele tiden. Men jeg ser ikke helt poenget med å erstatte Mourinho med dette her. Mange av de bedre/mer seriøse spillerene i Tottenham snakker jo fortsatt om at de likte Mourinho. 

Jeg vet ikke hvordan Wolves var forrige sesong. Jeg vet at de slet offensivt etter at Jimnez ble skadet og Jota dro men det er jo ikke noe sjokk. Jeg vet og at Tottenham har vært slik som dette lenge men har blitt reddet av at det gamle samspillet offensivt fra Pochs tid. Under Mourinho var det jo bare Son og Kane igjen men det funket greit frem til jul når Tottenham scoret masse på overganger. Men nå vet jo alle (Utenom Guardiola) at måten å slå Tottenham på er å ikke tillate kontringer. Stort sett ved å ligge dypt. 

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...