Gå til innhold

Apple risikerer enorm bot for å hindre andre tilgang til NFC-brikken i Iphone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er litt enig her, apple må åpne mer for forbrukerene sine, jeg har kjøpt telefon så må jeg kunne få bruke den som jeg vill mer, apple skal ikke begrense mitt produkt og og overvåke meg. Dette er grunnen til at jeg skifter på Samsung nestegang at jeg har fått nåkk av at apple tar seg litt til godt til rette, at apple begrenser NFC til fordel med sikkerheten holder ikke. Det er dem som kontrollerer alle appene som er på telefonen og bestemmer sådan hvem som kan benytte seg av teknologien. Akkurat her viser jeg ingen forståelse for apple. jeg har iphone i over 10 år og elsker telefonen og dem gjør en god jobb, men nå har jeg fått nåkk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

NFC brikken er åpnet for andre typer bruksområder, og jeg er sikker på at Apple også finner en måte å åpne for 3.part digitale lommebøker som Vipps også. I første omgang kan de tillate bruk mens 3.parts app er åpen. I neste omgang kan de prøve å finne en brukervennlig løsning på å velge noe annet enn Apple-Pay når man tapper mobilen mot kortleser.

Lenke til kommentar
Som vanlig kommer apple med løgner om at de begrenser teknologien bare for brukeren sitt beste. Dette er på nivå med konemishandleren som banker kona for hennes beste.

Nei, det er det ikke!

For all del, det er ikke greit at de har låst det ned, og noen av unnskyldningene virker nokså desperate, men det er IKKE sammenlignbart med vold i hjemmet eller annen type voldshandlinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...