Gå til innhold

Den ultimate spillskjermen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sony har den ultimate CRT skjermen. 21", men så koster den flesk og.

Ang. CRT så har dell den beste på den fronten, hvor man nesten ikke merker ghosting. Husker ikke detaljene ang. produktene, men leste det på en nordichardware tror jeg..

Dell crtene er bra ja. Har en digg 19 tommer :D

m992 med flat panel?

den har jeg også. den er dritbra til prisen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sitter du så lenge foran en skjerm bør du koste på deg en Eizo skjerm, de lager de beste skjermene punktum desverre vil en 19"CRT koste deg nærmere 7000, men det er det verdt synes nå jeg.

19" crt skjermer koster langt i fra alltid opptil 7000. selv har jeg en 19" crt og verdien på den er 2600.

Skrevet (endret)

bar lurer til dere CRT fanatikere. Dere er jo mildt sagt veldig påstålige, og mange av dere har vel aldri sett en LCD bortsett fra hos elkjøp. Dere har sikkert søkt litt rundt på nette om CRT kontra LCD. Jeg innrømmer at CRT er raskere enn LCD med tanke på responstid. Men nå kommer spørsmålet som ikke en prosent av dere har tenkt å en gang:

Når dere sitter å spiller med 1600 x 1200 og 100 hz, hva tror dere skjer med billedkvaliteten?? Noen av dere tenkt på det? Første som gir et fornuftig svar her skal jeg respektere.

Endret av oivind_dahle
Skrevet
bar lurer til dere CRT fanatikere. Dere er jo mildt sagt veldig påstålige, og mange av dere har vel aldri sett en LCD bortsett fra hos elkjøp. Dere har sikkert søkt litt rundt på nette om CRT kontra LCD. Jeg innrømmer at CRT er raskere enn LCD med tanke på responstid. Men nå kommer spørsmålet som ikke en prosent av dere har tenkt å en gang:

Når dere sitter å spiller med 1600 x 1200 og 100 hz, hva tror dere skjer med billedkvaliteten?? Noen av dere tenkt på det? Første som gir et fornuftig svar her skal jeg respektere.

Hmm... Har ikke skjermkort som klarer 1600x1200 uten überlagg i spill.

Men du vil nok frem til at bildekvaliteten blir elendig.

Skrevet

Du er nå litt påståelig du også øyvind, har sett deg påstå at lcd whopper crt i alt utenom responstid, og ikke native oppløsning.

Lcd blir jo ikke akkurat konge på 1600*1200 det heller.

Og crt er bedre på stort sett alt som er kult i spilling (refresh, fargegjennigivelse, mørke lysforhold, ghosting, kontrast).

AtW

Skrevet (endret)

OffTopic: Avataren :love::love::love::love::love::love::love:

ON Topic: Ja er sant det, min neste skjerm skal uansett være en LCD(Penere, lettere og tar mindre plass pluss klarere bilde)

Jonny Reble Rocks!!!

Endret av chil
Skrevet

Anbefaler samme skjermen som jeg har. prøv å få en pent brukt så slipper du å betale 10000,- Genial til gaming hvertfall, går aldri tilbake til min lille 19":)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...