Gå til innhold

Hundrevis av Cyberpunk 2077-endringer i ny oppdatering


Anbefalte innlegg

PaladinNO skrev (7 timer siden):

Du kan ta pjattet ditt et annet sted. Det er slik man havner på en blokkeringsliste (om man ikke var der fra før). Jeg trenger ikke la meg hetse for ikke å kjøpe sånn-og-sånn spill - jeg gjør opp for meg på andre måter. Har ikke kjøpt CP77, men jeg la igjen noen flere penger i helgen på noen andre spill på GoG (som, igjen, CDPR eier).

Tror forøvrig ikke Cyberpunk har så veldig mye mer å tilby meg etter denne tredje runden. Starter nok enda en Corpo en gang i fremtiden, men nei, det blir ikke kjøp før spillet er ferdig (om / når det skulle skje).

En GOTY-utgave, hvis noe slikt skulle komme noen gang, vil være til vurdering.

EDIT:
For de som er interessert i kjøpe, så er Cyberpunk fortsatt på tilbud på GoG:
https://www.gog.com/game/cyberpunk_2077

Det var en spøk rettet imot det jeg karakteriserer som en merkelig flex. Var ikke noe vondt ment i det.

Om du piratkopierer spill får du tåle litt spøk ❄️

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal jeg si en ting om Cyberpunk 2077 som jeg virkelig liker så er det stemmeskuespillet.
Med unntak av Lizzy Wizzy, men jeg skal la den passere (en sanger er ikke nødvendigvis en god stemmeskuespiller).

Største problemet for meg nå er at jeg er blitt så vant til double-jumping og klatremekanikk at eldre spill som Half-Life 2 og Crysis føles vanskelig å navigere. ^^

Enkelte av sideoppdragene er forøvrig også særdeles åpne for moralsk diskusjon, bla.a. "Backs Against The Wall" og "They Won't Go When I Go". Hvilket jeg personlig finner nærmest imponerende at de våget å legge inn i spillet.

Første gangen jeg gjorde "Backs Against The Wall" så svarte jeg det som falt meg naturlig (som var overraskende nok den 'snille' løsningen, uten kamp)...hadde ikke forventet å høre det dempede skuddet da han skjøt seg selv like etterpå.
Desto mer jeg leste om det psykologiske aspektet rundt dette oppdraget gjorde at jeg ikke hadde lyst til å lese mer om temaet...

Og "They Won't Go When I Go" gir spilleren så mange muligheter til å gjøre en feil som avslutter oppdraget, så lagre ofte(!) hvis man vil prøve alle utfallene. Det hele er...overbevisende.

Ble dog noe skuffet over å ikke kunne velge det første som falt meg inn personlig da jeg fulgte oppdragene til Brendan, særlig sluttoppdraget "Coin Operated Boy". Hvis hans AI skulle resettes, men V var uenig...hvorfor ikke bare kjøpe hele maskinen? Enten det eller true teknikeren og stjele Brendan...

Savner generelt muligheten til å bruke penger på flere måter. Å ha 20.000.000 'eds er kanskje ikke helt innenfor rammene til spillet, men jeg skulle gjerne sett muligheten til å bestikke folk med fritt valgt sum for alternative løsninger istedet for de fåtallige og fastsatte betalingssummene.

Og å skulle legge 1M 'eds på bordet til en enslig tekniker som selv innrømmer geskjeften ikke går så bra for å kjøpe Brendan (man har jo selv en kassebil til transporten)...vel, jeg skulle tro han hadde hoppet på det med en gang. Jeg hadde GJERNE byttet ut S.C.S.M.-maskinen i leiligheten til V med Brendan hadde jeg hatt valget! Eller gitt ham til Theo.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Til alle de som klager på at jeg bruker en piratversjon av Cyberpunk i denne tråden, til tross for at jeg har lagt igjen noen 1000-lapper hos GoG, som CDPR eier: nå er Cyberpunk 2077 kjøpt.

GoG.jpg

https://www.gog.com/game/cyberpunk_2077

Jeg trenger heldigvis ikke tåle en spøk når hele poenget var bugs i spillet - bugs jeg ikke engang fikk svar på, DrAddedToBlockList.

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...