Gå til innhold

Model Y


RaymondK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Zeph skrev (3 timer siden):

Då kan ein for moro skuld samanlikne med Model 3.

Model Y: 16,7 cm bakkeklaring
Model 3 (LR): 14 cm bakkeklaring.

Litt høgare, men i tillegg har dei heva framsetene på Model Y med skinner som gjer at du sit endå høgare enn i Model 3, men forskjellen i sitjestilling er større i setet enn under bilen.

Kom til å tenke på dette med bakseteplass no. Eg har sett ein del bilomtaler på Youtube der høgde på setene frå golvet og takhøgde blir bemerka. Ideellt sett bør ikkje takhøgda vere meir enn nødvendig sidan det går ut over setehøgda. Eit problem i elbilar er at baksetene kjem for langt ned og du får ein liten vinkel på knea. Om bilen har veldig romsleg takhøgde burde dei kanskje heller jekka opp setene litt for å få betre sitjestilling. No skal dei vel ta omsyn til at kjøparane kan vere over 190 cm òg, så eit kompromiss blir det uansett.

Det hadde vore fint om ein kunne jekke opp baksetene på same måte som framsetene. Då kan ein justere dei etter eigne behov, ikkje one-size-fits-all. Langturar i baksetene blir fort ubehagelege om det er dårleg lårstøtte fordi du har knea oppi øyrene.

Jeg hadde også Performance model 3 så den er vell noen cm lavere enn det igjen. Så utgjør en del for akkurat meg :)

 

En annen positiv ting til nå, ikke en eneste ghost break så langt. Ikke at det var ett stort problem tidligere, men det skjedde fra tid til annen. Pure vision AP virker mye bedre så langt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...