Gå til innhold

T-We boks II virker ikke lenger med HDMI Reciever pga HDCP 2.2 feilmelding


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
10 hours ago, Kjell Olaf Winther said:

Alle bokser oppdateres….hvis de er koblet til nett. 

Sannhet med modifikasjoner. Det er slettes ikke alt som har automatisk oppdatering. På min Yamaha-receiver må man velge i menyen å sjekke etter oppdatering, med videre valg om man ønsker å installere oppdateringen.

Lenke til kommentar
5 hours ago, NULL said:

Sannhet med modifikasjoner. Det er slettes ikke alt som har automatisk oppdatering. På min Yamaha-receiver må man velge i menyen å sjekke etter oppdatering, med videre valg om man ønsker å installere oppdateringen.

Min 5 år gamle Yamaha receiver oppdaterer seg selv uten problemer. Kommer melding på TV skjermen. Så kan man velge om man vil oppdatere. Ellers vil appen til Yamaha fortelle om du har nyeste oppdatering. Også min LG TV og satellitt bokser gjør dette av seg selv. 

Endret av Kjell Olaf Winther
Lenke til kommentar

Jeg oppdaterte min Yamaha Reciever ved å bruke minnepenn med oppdatert Firmware før jeg fikk HDMI Splitter. HDCP 2.2 feilmeldingen kom fremdeles på kobling mellom Te-We boks og Yamaha Reciever selv etter å ha gjort dette.

Sjekket min Sony TV nettopp for hovedprogramvare oppdateringer, fant ingen nye oppdateringer her nå (den er koblet til Internett via innebygget WiFi). Jeg vet at jeg har oppdatert hovedprogramvaren på den før.

Jeg forsøkte å bruke andre HDMI kabler i den forrige tilkoblingen min mellom Te-We boks og Yamaha Reciever uten at feilmeldingen forsvant.

Endret av Oly
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...