Gå til innhold

45 studiepoeng på ett semester


Ala

Anbefalte innlegg

Hei, 

Jeg studerer Økonomi og Administrasjon for siste år, i våren er det siste semesteret som planlagt. Jeg mangler 45 studiepoeng, og tenker å ta dem sammen i våren istedet for å vente ett år til for å bli ferdig. 

Har noen her erfaringer med 45 sp. på ett semester?! og hva anbefaler dere meg?

takk på forhånd☺️

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sexylubb1 skrev (8 timer siden):

Ja, jeg har tatt mer enn normert studiepoeng på ett semester. Viktigste er å passe på at viktige hendelser ikke overlapper. Eksamener, forelesninger om de er viktige og evt obligatoriske krav om oppmøte og innleveringer. 

Takk !

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det er godt overkomeleg med 50% høgare studiebelastning eit semester. Det kjem likevel mykje ann på din studiekapasitet og kva målsetting du har. Du bør ta utgangspunkt i at du kan risikere å gå ned ein karakter i faga. Det er ikkje sikkert det vil skje men eg vil på generelt grunnlag fråråde deg å bite over formykje om du frå før ligg litt svakt ann på karakterstigen.

Eg vil også anbefale at du held lav terskel for å melde deg av ein eksamen om du ser at tida ikkje strekk til. Det er betre å prioritere heilt vekk eit av faga og heller ta igjen det på eit seinare tidspunkt enn det er å risikere at du går deg på ein smell med stryk i fleire av faga fordi du ikkje har fått nok tid på kvart av faga.

Eit anna råd er at du lager deg ein god studiestruktur. Du må rekne med å jobbe langt meir med studiane, men det er likevel viktig med avkopling. Prøv derfor å bestem deg for å enten jobbe lange dagar på kvardagane slik at du har heilt fri i helgene, alternativt at du baserer deg på å jobbe 6 dagar med vanleg lengde slik at du har fri både kveldane og søndagar.
Ikkje gå deg på smellen med å både jobbe lange dagar og jobbe kvar dag.

Ei slik høg studiebelastning bør av naturlege grunnar ikkje kombinerast med formykje andre ting som tek tid som jobb eller familieliv, ikkje bør du satse på å ha for stort sosialt liv heller i denne perioda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...