Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Kjøp av dusjhode


Anbefalte innlegg

Noen som kan anbefale et dusjhode?

Jeg ønsker et med mye vann og trykk og gjerne flere typer stråler.

Fant denne og virker grei?

https://www.megaflis.no/bad/dusj-badekar-og-tilbehor/dusjtilbehor/hansgrohe-croma-100-variojet-dusjhode?gclid=Cj0KCQjw6NmHBhD2ARIsAI3hrM2ngji-KDSELu0hxnmCnN9wcfL-ikEkCVhLAX7TLLA4m6PtbpU0Cj0aApjkEALw_wcB

 

Den jeg har nå passer ikke å henge på veggen/stativ fordi håndtaket er for tykt i forhold til standard. Regner med denne har stardard håndtaktykkelse?

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dusjhodefeste fester vel i enden av slangen etter det jeg kan se. Dusjhodet skrus bare i slangen og er ikke i kontakt med dusjhodefestet. Så det er slangen som må passe til dusjhodefestet på veggen.

Så om du har det fra Clasohlson må du kjøpe et nytt for å få ny slange. Men feste mellom dusjhode og slange er sikkert standard. Så du kan kjøpe hvilket som helst dusjhode å sette på.

Endret av Svein M
Lenke til kommentar

Hei 

Altså dusjhodefeste er ikke fra claes olson men fra den gamle dusjen. Slange+hode ble byttet ut. Men jeg mener å huske at vi kjøpte slangen og hodet fra Claes Ohlson separat så jeg tror slangen er standard. Den passer i hvert fall i dusjfestet, men det er i selve overgangen slange/nederst på dusjhode at hodet fra Claes Ohlson ikke vil feste seg. 

Jeg får bare kjøpe og satse på at det går bra. Takk for hjelpen.

Ser også nå på bildene av dusjhodet fra Clas at den har et eget feste som ikke ser ut som standard. (Mye større "hulrom" til feste av nederste del av skaft)

 

 

 

Endret av ltdata
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...