Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei,

Vet ikke om dette er riktig plass å poste, men da siden (arrangementer) ikke fungere lengre så må jeg finne en annen plass.

 

Skal ha en lek i bryllupet men sliter bigtime med å finne spørsmål jeg kan stille. 

Leken går på jeg skal filme brud og brudgom og stille de noen spørsmål. 

Når jeg redigere filmen skal jeg vise at de svarer på et helt annet spørsmål. 

Eksempel: 

Spørsmål stilt brud: Syns du griser er fine? 

Spørsmål som vises på ferdigsatt film: Hva syns du om brudgommen? 

 

Kan noen av dere komme på noen spørsmål? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det fyrste som slår meg er at dette vel må være betre å gjere "live"?
Som bonus så slepp då då å ty til manipulasjon for å få billig latter på brudeparets bekostning.

Ein superenkel måte å arrangere dette på er å lake to plakater der det står brud på eine sida og brudgom på den andre sida.
Så stiller du brudeparet ved sidan av kvarandre og stiller dei spørsmål der dei skal svare om det er bruda eller brudgommen som har mest til felles med spørsmålet.

Eksempel på spørsmål kan være:
-Kven tek oppvasken?
-Kven er smartast?
-Kven kjem til å være den fyrste som knuser service?
-Osv.

Litt av poenget er då at publikum kan få seg ein latter på enkelte spørsmål, samtidig vil det være litt søt om dei svarer enten så samstemt at det er tydeleg at dei kjenner kvarandre godt, eller når dei er ueinige for å ilegge den andre parten gode eigenskapar.
Om brudeparet meinar på at den andre parten er den smartaste i forholdet så er det eit søt svar. Om begge er einige i at det er brura som er smartast så vil det gi ein latter, og det vil også om begge to er så sta at dei påstår at det er dei sjølv som er den smartaste.

 

Skal du uansett filme og manipulere filmen så speler det ingen rolle kva du spør om, då treng du berre å få dei til å prate inni kameraet så stiller du spørsmålet under redigeringa og klipper til gode svar basert på materialet du har tilgjengeleg. Eg trur ikkje eg sjølv hadde funnet det spesielt underholdande.

Lenke til kommentar

Det er sikkert underholdende om det blir gjort rett og visst man treffer med humoren. Ellers kan det fort bli pinlig...

Støtter The Avatar sitt forslag. Det er en gjenganger i bryllup, og med god grunn. Hadde det selv i mitt bryllup. Jeg og kona satt på hver sin stol med ryggen til hverandre, så holdt vi en sko fra hver av oss i hendene våre. Så rekker man opp den skoen tilhørende den som matcher svaret.

Lenke til kommentar

Er vel skoleken du referer til Avatar? 

Den er gjenganger i alle brylluper og blir nok den i dette bryllupet også. 

Men har vært i et par brylluper der vi har kjørt den videoen og hvis du stiller gode spørsmål får du gode svar som du også kan redigere inn. Er veldig gøøy... 

 

Men hvis man ikke forstår ironi, sarcasme og tåler å være max useriøs så vil man nok aldri forstå at det kan være humor eller gøy. 

Vi er forskjellige og sånn er det bare ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...