Gå til innhold

Kan jeg heve kjøpet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Axefjord skrev (45 minutter siden):

Om du faktisk blir nødt å vente på forbrukerrådet, så kan du bruke dekningskjøp i mellomtiden. Da hever du kjøpet, kjøper ny maskin, og evt ekstrakostnader må tas av selger.

Ja, men tror ikke forbrukertilsynet vil se fordelaktig på at TS nekter å sende maskinen inn til butikken, slik at de kan finne ett skjermkort som passer. Det kan resultere at TS ikke har rett til dekningskjøp. Mitt råd er å sende maskinen inn, og la butikken finne ut av noe. Så kan du eventuelt ta det til forbrukertilsynet om denne løsningen ikke er tilstrekkelig nok. 

Lenke til kommentar
1 hour ago, Kron said:

Ja, men tror ikke forbrukertilsynet vil se fordelaktig på at TS nekter å sende maskinen inn til butikken, slik at de kan finne ett skjermkort som passer. Det kan resultere at TS ikke har rett til dekningskjøp. Mitt råd er å sende maskinen inn, og la butikken finne ut av noe. Så kan du eventuelt ta det til forbrukertilsynet om denne løsningen ikke er tilstrekkelig nok. 

Ja, man må være sikker på at man har rett til å heve kjøpet først. Skulle kanskje presisert det.. 🤔

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...