Diskusjon.no Skrevet 16. juni 2021 Skrevet 16. juni 2021 Helt siden Tesla lanserte Plaid-utgaven av Model S tidligere i år har diskusjonene gått om det nye «rattet» i bilene.Les hele artikkelen på Tek.no her
hekomo Skrevet 16. juni 2021 Skrevet 16. juni 2021 Zeph skrev (26 minutter siden): Kva er poenget med eit sånt ratt? Det kan f.eks. felles inn ved autonomi?
Zeph Skrevet 16. juni 2021 Skrevet 16. juni 2021 hekomo skrev (1 time siden): Det kan f.eks. felles inn ved autonomi? Men dei er framleis ganske langt unna noko sånt, så kva verdi har det for bilistane i dag?
Complexity Skrevet 17. juni 2021 Skrevet 17. juni 2021 17 hours ago, Zeph said: Men dei er framleis ganske langt unna noko sånt, så kva verdi har det for bilistane i dag? Displayet blir jo mye mere synlig uten noe hindring. De fleste biler jeg kjører må jeg lene meg en eller annen vei for å se alt på instrumentpanelet siden jeg liker å ha rattet ganske lavt.
Zeph Skrevet 17. juni 2021 Skrevet 17. juni 2021 Den ser eg, men det er kanskje andre måtar å løyse det problemet på. HUD td. Dei har vel ikkje kappa rattet kun av den grunn.
Complexity Skrevet 17. juni 2021 Skrevet 17. juni 2021 2 minutes ago, Zeph said: Den ser eg, men det er kanskje andre måtar å løyse det problemet på. HUD td. Dei har vel ikkje kappa rattet kun av den grunn. Absolutt. De løste det på Model 3/Y ved å ikke ha noe skjerm bak rattet. Men ifølge mange ble det feil det og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå