Gå til innhold

Apple med fargerik mini-iPod


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare lurer på hvorfor det tar så SINNSYKT lang tid før den kommer til Norge eller worldwide? :love:

Synes egentlig at 2500kr er litt mye i og med at den på 15gb koster et par lapper mer. Men hva skal man med 15gb mp3 egentlig? Man kunne jo egentlig i stedet hatt musikk videoer :p 4gb holder i store mengder...

 

PS. Hvis noen har tenkt seg en tur til statene kunne de jo ha tatt kontakt?

Men hvis man kjøper den fra usa så får man vel ikke de samme rettighetene som man får kjøper man den i Norge?

Lenke til kommentar
Men hva skal man med 15gb mp3 egentlig? Man kunne jo egentlig i stedet hatt musikk videoer :p 4gb holder i store mengder...

 

Dette er det samme som å si "hva skal man med 100 kvadratmeter stor leilighet? 50 kvadrat holder lenge" eller "hva skal man med cd-hylle med plass til 200 cder? Det hadde holdt med plass til 100". Nytter ikke å generalisere ut fra sine egne preferanser her.

Lenke til kommentar

Spørs hva poenget er...grunnen til at jeg ønsker meg en, er det å ha hele (ellert i hvert fall store deler) av mp3samlingen tilgjengelig så man kan velge ut musikk etter det som faller en inn i øyeblikket- sånn som jeg gjør hjemme i stua. Hvis man likevel skal velge ut hvilken musikk man skal høre på forhånd, så kan man jo omtrent kjøre discman eller minidisc i stedet. Men 4 GB er selvsagt bedre enn spillere med mindre kapasitet...

Lenke til kommentar
Spørs jo da om de begår en sleip en ang. batteriet på denne også da... Den "batteri-skandalen" er mitt største (og avgjørende) ankepunkt mot iPod når det gjelder et evt. kjøp av mp3-spiller

Dette gjelder G1/G2 ipod'er, den feilen er ikke i den nyeste versjonen av Ipod, G3, og heller ikke i Mini Ipod'n, det var den danske batteriprodusenten som klarte å lage noe hærk av noen batterier til Ipod'n, Apple har nå sagt opp avtalen med dem og har flyttet produksjonen til en annen produsent.

Lenke til kommentar
Bare lurer på hvorfor det tar så SINNSYKT lang tid før den kommer til Norge eller worldwide? :love:

Synes egentlig at 2500kr er litt mye i og med at den på 15gb koster et par lapper mer. Men hva skal man med 15gb mp3 egentlig? Man kunne jo egentlig i stedet hatt musikk videoer :p 4gb holder i store mengder...

 

PS. Hvis noen har tenkt seg en tur til statene kunne de jo ha tatt kontakt?

Men hvis man kjøper den fra usa så får man vel ikke de samme rettighetene som man får kjøper man den i Norge?

Husk at man kan bruke iPoden som lagringsplass og.. :yes:

Lenke til kommentar
Spørs jo da om de begår en sleip en ang. batteriet på denne også da... Den "batteri-skandalen" er mitt største (og avgjørende) ankepunkt mot iPod når det gjelder et evt. kjøp av mp3-spiller

Dette gjelder G1/G2 ipod'er, den feilen er ikke i den nyeste versjonen av Ipod, G3, og heller ikke i Mini Ipod'n, det var den danske batteriprodusenten som klarte å lage noe hærk av noen batterier til Ipod'n, Apple har nå sagt opp avtalen med dem og har flyttet produksjonen til en annen produsent.

Jeg kjenner en som jobber i ComputerCity som sa at de bestile alt direkte fra Apple. Så det du f.eks kjøper der eller på AppleShop kommer rett fra samlebåndet. Så det kan hende at man ikke får "de danske" batteriene hvis man kjøper en iPod nå..

Lenke til kommentar

Fikk ikke den streamen til å virke... Litt off-topic: Dette QuickTime er noe rare greier, alltid noe tull. En ting skal spilleren ha, den har mulighet for å "spole" nærmest ramme for ramme, det er noe annet enn Windows Media Player som gjerne hopper ett minutt av gangen i lange filmer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...