Gå til innhold

Garasjeport til carport


Gjest e9c03...0aa

Anbefalte innlegg

Gjest e9c03...0aa

Har kjøpt nybygg via utbygger og holder på med tilvalg til boligen. I den forbindelse så har det kommet tilbud om å bestille garasjeport til carport  noe jeg ønsker. Men flere bekjente sier jeg bør sende inn forespørsel om tilbud på dette selv da utbygger nok ikke gjør dette gratis å skal således ha betalt for denne tjenesten. Hva kan man regne med at denne garasjeporten koster normalt ? Har fått tilbud på 46.000 men aner ikke om dette er billig eller dyrt. Håper noen kan si noe om det. Det er kun porten ikke noe annet 

Anonymous poster hash: e9c03...0aa

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest e9c03...0aa
Stu1 skrev (21 timer siden):

46.000 høres ut som en formidabel pris. Er det inkl mva? 

Hør også hva utbygger kan ordne. De har ofte ordninger med rabatter mm. 

Jeg har undersøkt med utbygger tilbudet kommer fra dem. Har også ringt noen som monterer porter og de sa en port kom på ca 25.000 -30.000 men at det også må gjøres noe forarbeid og dette er jo ikke tatt med i prisen. Tror det er lurest å bare få porten ferdig installert  når man ikke har peiling på hvordan man setter opp en port. 

Anonymous poster hash: e9c03...0aa

Lenke til kommentar
1 minute ago, Guest e9c03...0aa said:

Jeg har undersøkt med utbygger tilbudet kommer fra dem. Har også ringt noen som monterer porter og de sa en port kom på ca 25.000 -30.000 men at det også må gjøres noe forarbeid og dette er jo ikke tatt med i prisen. Tror det er lurest å bare få porten ferdig installert  når man ikke har peiling på hvordan man setter opp en port. 

Anonymous poster hash: e9c03...0aa

Det eneste jeg vet er at en 3x3 rulleport til næringslokalene mine koster ca 80-120k, og da har jeg hørt med 15 leverandører. Sånn sett høres alt dette du har kommet med ut som greie priser!

Lenke til kommentar
Gjest e9c03...0aa skrev (23 timer siden):

Har fått tilbud på 46.000 men aner ikke om dette er billig eller dyrt. Håper noen kan si noe om det. Det er kun porten ikke noe annet 

Kun 2,6m bred port uten montering, garasjeportåpner, strøm og diverse snekkerarbeid/murerarbeid? Det fremstår som ganske dyrt.

Har carporten tette vegger på 3 sider fra før av?

Porter får man fra under 10000 kroner, men det skal kanskje være en port fra en av de dyreste leverandørene med spesialfarge og lignende?

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...