Gå til innhold

Raytheon har vært på norgesbesøk og skutt luftvernmissilet som skal gjøre Nasams mer slagkraftig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
57 minutes ago, mixtape said:

Fyre av det her mot Russerne da. Går ikke så bra tenker jeg.. Tilbake med trynet nedi kalkulatorn tenker jeg, dummeste du gjør er å stå på to ben og undervurderere follk.

 

Ellers har du det bra? Finner opp egenkomponerte obskure situasjoner og så kaller dem dumme? Vel, skal ikke si meg uenig. Nasams er temmelig ubrukelig offensivt. Det er en av de våpensystemene som nesten utelukkende er til forsvar. Veldig bra til forsvar, men altså kun forsvar. Så å gå til angrep på Russland med Nasams ville vært ganske dumt.

Men antagelig er det omtrent bare du som ser det som et mulig scenario, så man kan jo spekulere i hvem det er som gjør dumme ting.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
17 hours ago, mixtape said:

Fyre av det her mot Russerne da. Går ikke så bra tenker jeg.. Tilbake med trynet nedi kalkulatorn tenker jeg, dummeste du gjør er å stå på to ben og undervurderere follk.

 

Husk at man ikke er nødt til å poste noe. Man kan altså la det være. Spesielt hvis man ikke har noe å bidra med.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
On 5/15/2021 at 8:28 PM, Ulfberht said:

Palestinerne har allerede tilgang på verdens mest effektive beskyttelsesmiddel mot bomber fra Israel.

Forkortet kalles det SSMAIC.(Stop Shooting Missiles At Israeli Cities).

Nesten 100% effektivt, krever null vedlikehold og blir ikke umoderne.

Mulig det hjelper mot bomber. Bare synd det ikke ser ut til å hjelper mot noe annet enn bomber, siden raketter og missiler ser ut til å være de foretrukne våpnene Israel bruker i sin terror.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...